Dia’s deel 40

Mijn broertje aan het fietsen tussen de garages achter het huis en mijn vader op de achtergrond erachteraan!..(klik groot)

We gaan weer door met een deel dia’s kijken en hoewel hierboven deel 40 staat is dit eigenlijk deel 21.
Want na deel 20 ben ik verder terug gegaan in de tijd en heb ik deze dia’s overgeslagen omdat ik dacht dat de serie voorbij was.
Ik kwam er achter dat er na dat deel op Ameland(klik) nog een hoop dia’s kwamen die ik per ongeluk had overgeslagen.

Dit is de serie over de door mij ingescande dia’s van de eerste 10 jaren van mijn leven en van even daarvoor waarvan ik enkel een paar foto’s had en nu heel veel plaatjes met behulp van een scanner(klik voor meer info).

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19, DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL 23, DEEL24, DEEL25, DEEL26, DEEL27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, DEEL35, DEEL36, DEEL37, DEEL38, DEEL39.

We gaan dus nog een aantal delen door over de jaren 1980 en 1981 want daarna zijn mijn ouders gescheiden en is de camera verdwenen.
Het is in ieder geval 1980, we zijn net terug van Ameland en mijn broertje leert fietsen achter het huis. Daarna vieren we zijn verjaardag in de tuin met ouderwetse spelletjes als spijker poepen en ezeltje prik.

Mijn ouders gaan op vakantie naar Tunesië en wij blijven thuis bij oma op Ameland omdat mijn opa dan in het ziekenhuis ligt. Mijn broertje verkleed zich nog als clown voor de laatste school dag en we gaan weer naar Ameland natuurlijk waar mijn broertje op de fiets zit waarop ik ooit ook heb leren fietsen.
Daarna kom ik ook nog op de laatste foto voor samen met mijn neef broertje en een vriend. Het waren toen echt nog super mooie tijden met prachtige herinneringen….

Mijn moeder op het strand van Tunesië naast de kamelen(klik groot)

Mijn moeder en daar achter mijn vader op Kamelen door de woestijn!.(klik groot)

Samen met de lokale bevolking gaat mijn moeder op de foto op het strand!(klik groot)

Mijn broertje is jarig en dat wordt gevierd met vriendjes en vriendinnetjes uit de buurt en van school!..(klik groot)

Even poseren voordat we van start gaan voor een potje spijkerpoepen.!(klik groot)

Mijn broertje verkleed als clown op de laatste school dag!!(klik groot)

Terug op Ameland zit mijn broertje op de fiets waarop ik ook ooit heb leren fietsen en nu is hij aan de beurt…(klik groot)

Linksachter zit ik natuurlijk tijdens het ontbijt op Ameland samen met neef, broertje en vriend..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Dia’s deel 40

  1. RenéSmurf zegt:

    Hoeveel delen maakt niet uit, zolang je ze maar wilt delen! Hoe meer delen hoe meer vreugd.
    Een blik op het verleden, met kamelen.

  2. Ook weer een heel mooie aflevering van je oude dia’s , geniet er elke keer weer van.

  3. madbello zegt:

    Dit is pas autobiografisch bloggen met passie! 😉

  4. John zegt:

    Leuke sfeer zo in de foto’s. Leuk die kamelen.

  5. Suskeblogt zegt:

    de sfeer van eind jaren 70 begin jaren 80 straalt van deze foto’s af,

  6. logbankje zegt:

    Het fietsen op de parkeerplaats heeft veel weg van onze parkeerplaatsen met garages.
    Tunesië is ook de bestemming van onze zoon dit jaar.
    Je broertje is een echte clown, prachtig.
    Je oogt al weer ouder op de laatste foto. Hans

  7. Linda zegt:

    Echt gave herinneringen!!!
    Top

Geef een reactie

