Zomaar foto’s deel 28

Mijn nieuwe werklaptop een HP Ultrabook, hij typt wel heerlijk weg!(klik groot)

De tijd vliegt voorbij op mijn nieuwe baan en ik begin me er ook al aardig thuis te voelen. Het is wel erg druk en soms wat hectisch maar dat maakt het ook een leuke baan. De tijd vliegt namelijk wel enorm snel voorbij!
Het zijn soms lange dagen en ik heb nu ook een nieuwe laptop en mobiel gekregen al is die laatste niet bepaald nieuw. Maar goed, dan doe ik gewoon de simkaart in mijn andere nieuwe toestel waarin 2 simkaarten kunnen.

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27,van de serie “zomaar foto’s”.

De laptop werkt prettig en is makkelijk in de trein want vanaf de komende weken moet ik ook wekelijks een flink stuk treinen voor een wekelijks overleg.
De HP ultrabook(klik) is lekker dun en niet zwaar dus ideaal voor onderweg.

Bij mijn vorige werkgever had ik geen laptop maar dan weer wel een wat modernere mobiele telefoon. Ach, ik moet het natuurlijk eigenlijk ook niet meer vergelijken. Ik werk nu een maand als senior teamleader en deze baan is toch heel wat anders als mijn vorige en dat is maar goed ook!

Ik kreeg gisteren nog een telefoontje van goede vriend Steven(klik) die bij de ABN werkt en ook zijn baan zal er vanaf oktober niet meer zijn. Zo gaat het momenteel in de bank wereld en dus moet ik maar blij zijn dat ik zo snel weer aan de slag ben.
Hij heeft overigens ook alweer een nieuwe toekomstige functie en dus gaat het leven weer gewoon verder en moeten we weer even wennen aan onze nieuwe werkomgeving….

Mijn PC en nieuwe laptop/notebook, nu kan ik dus ook thuis werken……!!.. (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn werk en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Zomaar foto’s deel 28

  1. RenéSmurf zegt:

    ja, en dan maar zien hoe lang dat duren gaat allemaal.
    Mijn nieuwe baan bevalt tot op heden ook prima! En de zomer komt, dat voelt helemaal goed.

  2. logbankje zegt:

    Gelukkig dat je nieuwe baan je goed bevalt.
    Beter druk dan een dag hebben die niet voorbij gaat.
    De bankwereld is zeker erg in beweging. Hans

  3. Fijn dat je het zo naar je zin hebt in je nieuwe baan. Je hebt inderdaad echt geluk gehad zo snel weer aan de slag te zijn

  4. John zegt:

    Ja, hier liggen de banen minder hard voor het oprapen. Een vriend van ons is nu bijna 2 jaar werkloos, en dat vreet toch aan je. En op 1 vacature reageren 2000 man of zo.

  5. Fijn om te lezen jonge! Je krijgt wat je verdient he! 😉

Geef een reactie

