Zomaar foto’s deel 29

De barbecue gebruiken als vuurkorf is ook altijd leuk!!(klik groot)

Vandaag was half Nederland volgens mij wel aan het barbecueën.   Dus ook bij huize Jager werd vanavond het vlees gegrild.

Het was weer erg lekker en het werd ook wel weer eens tijd dat die zon de hele dag aan het schijnen is.
Na de barbecue ook nog even een fikkie steken natuurlijk met wat oude takken in de tuin en dat is natuurlijk altijd leuk!

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, van de serie “zomaar foto’s”.

Het lekkere weer had ook zijn uitwerking op mijn hardloop rondje want ik heb vandaag wel wat extra kilometers gemaakt.

Morgen wordt het ook weer lekker zonnig weer dus ook dan zal ik wat langer gaan hardlopen. Helaas moet ik de volgende week de hele week werken en heb ik late dienst dus dat betekend later beginnen en doorwerken tot 18:00 uur maar dan ren ik natuurlijk in de ochtend mijn dagelijkse rondje want dan is het nog lekker koel!.

Aan het stokbrood en dan maar wachten op de eerste spare ribs, grill worstjes en hamburgers..!!.. (klik groot)

Helemaal ingericht voor de barbecue, die ook al lekker aan het branden is!!!.. (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Zomaar foto’s deel 29

  1. RenéSmurf zegt:

    ja, lekker koel vind ik dan wel weer meevallen, de zon is erg krachtig als die er is, en de avonden zijn lang. Ja, opeens lijkt het wel zomer, lekker van genieten maar! Ik heb de hele dag op mijn balkon gezeten.

  2. logbankje zegt:

    Het weer is er ook wel na, waren er zeker meer aan het BBQ.
    Fikkie steken is zeker heel leuk om te doen.
    Het ziet er weer gezellig uit. Hans

  3. John zegt:

    JA, sporten pas ik ook aan aan de dag. Soms keivroeg, soms super laat.

  4. Suskeblogt zegt:

    sedert gisteren is het weer afgekoeld en dat vind ik niet zo erg nu. Het was te broeierig geworden en dat vind ik minder leuk dan het weer van afgelopen weekend.

  5. LOL, de tuin heeft zo te zien ook een flinke beurt nodig 😉

Geef een reactie

