Zomaar foto’s deel 30

Donderdag was ik in Abcoude voor een overleg. Dat zal in de toekomst vaker gaan gebeuren..(klik groot)

Alweer een werkweek voorbij en het was toch best wel weer een zware voor mij.
Niet dat ik met tegenzin naar mijn werk ga maar ik maar de laatste weken wel veel meer uren dan dat ik voor mijn vorige baan moest inzetten.
Daar kwam nog eens bij dat ik bij mijn vorige baan veel thuis aan het werk was maar dat komt er bij mijn huidige baan nog zeker niet van.

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, van de serie “zomaar foto’s”.

In de toekomst zou ik wel meer thuis mogen werken omdat ik ook vaker naar overleggen moet op een andere locatie als die van mijn huidige werkplek in Venlo.

Z
o was ik donderdag in Abcoude waar het Nederlandse hoofd kantoor van Arvato zit en ik zal ook regelmatig naar Hilversum gaan waar het hoofdkantoor van de klant zit.
Dat zijn werkdagen met lange reistijden voor een overleg of soms meerdere maar dat is natuurlijk wel weer een leuke afwisseling ten opzichte van een vaste werkplek achter een bureau met een computer. Daarom ook de laptop dit ik vorige week kreeg(klik).

Op de vrijdag trakteer ik mijzelf de laatste weken op een heerlijk grote Latte macchiato vanilla flavour. Dat is altijd weer even genieten in de middag voor de laatste uurtjes werken….

Een heerlijke Latte Macchiato Vanilla om de vrijdag mee af te sluiten op het werk…..!!.. (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info, Mijn werk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Zomaar foto’s deel 30

  1. logbankje zegt:

    Om je werk zwaarder te vinden wil niet zeggen dat je er geen plezier in hebt, het is een combinatie van factoren.
    Zeker reizen is een tijd en energie rovende bezigheid.
    Een Latte macchiato vanilla flavour geeft toch weer even de boost. Hans

  2. John zegt:

    Reizen om te werken is wel erg ouderwets. Thuiswerken is de toekomst.

  3. Suskeblogt zegt:

    Voor mij was het veranderen van werk ook redelijk zwaar, hoe leuk het ook is. Andere mensen, ander ritme, het gaat niet in je koude kleren zitten en hoe ouder je bent als je verandert van werk des te zwaarder vrees ik,

  4. RenéSmurf zegt:

    Ik denk ook dat het een kwestie van wennen is. En langzamerhand wordt het allemaal gewoner.

  5. Inderdaad een kwestie van wennen en wie weet zit je eerdaags weer wat vaker thuis te werken, je weet maar nooit zei hij optimistisch 🙂

Geef een reactie

