Zomaar foto’s deel 31

Het is vandaag weer vrijdag en dan staat latte Machiato  Vanilla flavour van Starbucks op het programma..(klik groot)

Het weekend is weer begonnen en dan kun je natuurlijk even vooruitblikken naar wat je gaat doen in het weekend maar ik kijk toch nog liever even terug naar de afgelopen week.
Want dat is waarschijnlijk interessanter als wat ik ga doen dit weekend omdat ik geen plannen heb verder behalve een beetje hardlopen en uitrusten dan….

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, van de serie “zomaar foto’s”.

Deze werkweek was natuurlijk een lekkere met een pauze tussendoor vanwege de hemelvaart. Toch was het ook wel weer een drukke week voor mij.
Vergaderingen bijwonen, werkinstructies uitwerken, notulen schrijven en meer vergaderingen bijwonen…..

Het hoort er allemaal bij in mijn functie maar of ik er ooit aan zal wennen dat weet ik nog niet. Ik hoop toch het aantal overleggen te verminderen en meer tijd vrij te krijgen voor de werkvloer maar dat lukt momenteel nog niet echt.
Gelukkig volgende week weer een hele werkweek dus dan heb je meer tijd om de vergaderingen in bij te wonen en ik moet ook naar Hilversum de komende week voor een overleg dus weer genoeg te doen…..

Een nieuw terugbel project en dat starten we met een inbel sessies met de collega teamleaders….!!.. (klik groot)

Vorige weekend hebben we aan de kaasfondue gezeten en dat heb ik wel op facebook vermeld maar nog niet hier en dus bij deze dan. Lekker was het in ieder geval ook!!!.. (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn werk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Zomaar foto’s deel 31

  1. logbankje zegt:

    Je voornemens voor het weekend zijn niet verkeerd.
    Je doet het goed op je werk, anders zou je geen foto maken.
    Nog nooit gedaan een kaasfondue. Hans

    ot, zoon heeft nu watch dogs gekocht.

  2. John zegt:

    JA, vergaderen en dergelijke.. er gaat veel tijd in zitten. Notuleren doe ik niet, maar werk ze wel altijd uit. Of werkte moet ik zeggen.

  3. Suskeblogt zegt:

    vergaderingen zijn verleden tijd voor me en ik mis het niet.

  4. Wel lekker he zo’n breuk in de week. Kaasfondue blijft altijd lekker.

  5. RenéSmurf zegt:

    ja, je moet duidelijk je draai nog vinden, maar dat hoort zo, niemand kan zomaar ineens alles. Het komt allemaal wel goed.

Geef een reactie

