Zomaar foto’s deel 34

De douche staat midden in de slaapkamer in een ronde glazen tube…!(klik groot)

De afgelopen dagen was ik in Abcoude voor een aantal overleggen op het hoofdkantoor van mijn werkgever. Omdat ik vrijdag vroeg moest beginnen heb ik samen met twee collega’s de nacht doorgebracht in het Fletcher hotel in Amsterdam(klik voor info).

Van dit hotel wordt regelmatig gebruik gemaakt als er overleggen zijn of afspraken uitlopen en de kans is dan ook groot dat dit niet de laatste keer zal zijn dat ik daar moet overnachten maar het is gelukkig geen straf!

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, van de serie “zomaar foto’s”.

Het was een prettige plek om te overnachten en om mijn collega’s ook eens op een andere manier buiten het werk te leren kennen alhoewel zij nog wel een tijd zijn doorgegaan met uitwerken van een voorstel.
Een douche midden in de slaapkamer en dus voetbal kijken vanuit de douche met een uitzicht uit het grote raam over Amsterdam zuid, zoals de arena en het AMC.
In de ochtend een heerlijk ontbijt met suikerbrood en ook lekkere pancakes en poffertjes met maple sirup…
Prima vertoeven dus daar en na een lang overleg in Abcoude toch nog lekker op tijd naar huis gereisd om daar nog gauw wat werkzaamheden af te ronden.
Nu gaan we het weekend vieren en ben ik voor morgen uitgenodigd voor een verlaat Vaderdag etentje dus ik laat mij verassen!

Gisteren, zaterdag lekker aan de barbecue met een lekkere corona erbij. Tim kon er ook wel van relaxen.. .. (klik groot)

Ontbijt met echte poffertjes met maple sirup en poedersuiker, lekker eten dus!.. (klik groot)

Voetbal kijken vanuit de douche en vanaf bed. Tussendoor nog een beetje surfen op internet, alles bij de hand dus….. (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Zomaar foto’s deel 34

  1. Echt geen straf he om daar te moeten overnachten. Beter zo dan dat ze je naar huis laten rijden.

  2. RenéSmurf zegt:

    Een douche midden in de kamer, dat lijkt me merkwaardig. Ja, geen straf, en voor de goede zaak!

  3. logbankje zegt:

    Een luxe verblijfplaats, heb ze wel veel minder meegemaakt.
    Ik ga ook kijken, samen met mijn Duitse vriend. Hans

  4. John zegt:

    Kijk eens aan. Zei je niet in het begin dat je nu meer thuis zou zijn omdat je dichterbij aan het werk ging?

  5. Suskeblogt zegt:

    je hebt inderdaad veel afwisseling in je werk ! 🙂

  6. madbello zegt:

    Dat ziet er zeker niet verkeerd uit en zo te zien is deze werkgever een stuk beter dan de vorige, zag idd in zuiden van het land een paar vacatures staan 😉

  7. nlmetropaul zegt:

    Ik ben al tijden benieuwd naar dat hotel. Regelmatig rijd ik er voorbij. Helaas heb ik lieve schoonouders in de buurt wonen, waarbij ik altijd mag logeren! Leuk om nou toch eens te zien en horen hoe het hotel er binnen uitziet.

Geef een reactie

