Uit eten met de kids

Aan het dessert met allemaal kleine hapjes en ik zat al behoorlijk vol!!(klik groot)

Het afgelopen weekend was ik uitgenodigd voor een etentje bij het ABC restaurant in Velp(klik).

Het was een uitgesteld vaderdag kado wat ik heb gekregen van de dochters.
In dat restaurant betaal je een vaste netree prijs en daarna krijg je een tafel toegewezen.
Je mag daarna zelf alles eten wat er vanuit de verschillende keukens wordt geserveerd.

We werden geplaatst in het Amerikaanse grill gedeelte waar je vooral uit veel vlees gerechten kunt kiezen.
Daarnaast kun je onder andere kiezen uit Chinees, Japans met vooral Sushi, Italiaans, Frans, soepen en vele andere voorgerechten, vis gerechten, heel veel soorten gebak en ijs!
Ook de drankjes zitten erbij inbegrepen behalve alcoholische wan daar moet je wel extra voor betalen.

Het eten is goed en de keuze is overweldigend en je moet echt kleine beetjes nemen als je alles wilt proberen maar dan nog gaat dat je waarschijnlijk niet lukken. Ik heb een poging gewaagd maar vond alles zo lekker dat ik er meestal al te veel van nam dus heb ik helaas niet alles kunnen proberen. Wel heb ik het met het dessert nog geprobeerd een inhaalslag te doen met veel kleine gebakjes en ijs maar daar was zoveel keuze dat ik er nog maar een paar procent van heb gegeten.
Zeker de moeite waard voor een feestje of gezellig uitje met collega’s of familie in ieder geval. Ook voor kinderen is er genoeg te doen want ik ben nog niets eens in de ballenbak geweest!

Allemaal kleine bordjes met hapjes en gerechten door elkaar heen. Door elkaar heen eten wat je lekker vindt…. .. (klik groot)

Mijn dessert met gebakjes naar keuze en ijs naar keuze. Een kleine selectie van de vele keuze mogelijkheden! (klik groot)

ABC restaurant en daar staat het voor, natuurlijk een Amerikaans concept begonnen in New York. .. (klik groot)

Thuis natuurlijk gauw weer aan het voetbal kijken en ondanks dat we vol zaten stonden er al weer hapjes op tafel…. (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn lokale nieuws en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Uit eten met de kids

  1. RenéSmurf zegt:

    Zo, dat is lekker smakelijk zeg, echt genieten en verwennen! Leuk uitje, en gezellig.

  2. logbankje zegt:

    Had de aankondiging al op FB gelezen.
    Ziet er goed verzorgt uit, toch wel lief van ze.
    Kleine porties en een goed eetlust is lastig als er zoveel variatie is.
    De ballenbak overgeslagen, morgen naar IKEA.
    Een after party thuis.
    over de Franse keuken gesproken, frans uiensoep, eet ik niet meer, te veel in hotels gegeten.Hans

  3. Suskeblogt zegt:

    Je zal er eens moeten terugkeren om de rest ook te proeven.

  4. John zegt:

    Dat wordt nog ene keer terug gaan om de rest naar binnen te werken. Vlees gaat er hier altijd wel in.

  5. Rob Alberts zegt:

    Ook ik geniet graag van verschillende keukens.
    Ik noem dat wel; ik eet de wereld rond en mijn ronde buik laat dat zien.

    Al weer iets langer zonder dier, maar nog steeds graag lekker.

    Jouw blog ziet er ook smakelijk uit.

    Vriendelijke groet

Geef een reactie

