Zomaar foto’s deel 35

Een grote friet kapsalon in Nijmegen bij de Döner company!(klik groot)

De tijd vliegt voorbij en ik heb het best wel druk waardoor ik helaas nog maar weinig tijd heb om mijn blog bij te houden. Ik probeer nog wel wekelijks een update te doen maar vaker lukt momenteel even niet.
De afgelopen week was ik weer voor overleg in het midden van het land.
Op de weg terug heb ik genoten van een friet kapsalon in Nijmegen en dat was eerlijk gezegd mijn eerste…

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, van de serie “zomaar foto’s”.

Het was weer een drukke week dus met veel overleggen, presentaties en ook weer een uitstapje naar Hilversum dit keer waar de klant zijn hoofdkantoor heeft gevestigd. Daar waren we voor een wekelijks overleg met een presentatie. De laatste dag van de week zou ik gaan mee bellen en dat heb ik ook kort kunnen doen. Daarna werd ik gevraagd om mee te helpen met het factureren omdat ik vanaf begin augustus mijn collega moet vervangen.
De week weer lekker afgesloten met een lekkere caffe latte machiato met vanilla flavour dus dan is de week weer compleet!

Een presentatie vanuit de nieuwe werk filosofie over het verbeteren belangrijke werkonderdelen. Met hapjes en drankjes.. (klik groot)

Hilversum in de zon. Op de weg terug na een lange dag vergaderen en presenteren maar ik heb de complimenten gehad voor mijn inzet de eerste maanden en dat telt!. .. (klik groot)

Tijd voor een heerlijke Latte Machiato Vanilla om de week mee af te sluiten….. (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info, Mijn werk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Zomaar foto’s deel 35

  1. Rob Alberts zegt:

    Aan Nijmegen heb ik goede herinneringen! Daar at ik mijn eerste shoarma. De uitdaging in mijn vriendenkring was het eten van een broodje met een vol schaaltje knoflook saus.
    De kapsalon at ik jaren terug hier in de Bijlmer. Wat een dikmaker is dat.

    Vriendelijke groet,

  2. madbello zegt:

    Je kan het beter druk hebben dan geen fuck te doen, kapsalon altijd lekker alleen ik laat altijd de frietjes apart doen 😉

  3. Suskeblogt zegt:

    Al dat vergaderen zal wel niet goed zijn voor de lijn heb ik de indruk. 🙂

  4. RenéSmurf zegt:

    Ja, het zal vast allemaal nuttig en interessant zijn, en je zal er in de toekomst vast veel aan hebben!

  5. Je zit er echt gelijk helemaal middenin he in je nieuwe werk , leuk toch en zo te lezen heb je het ook naar je zin.

Geef een reactie

