Battlefield 4 deel 12

De cd hoes van Battlefield 4 met mijn huidige rang .(klik groot)

Mijn vorige update over mijn game ervaringen in Battlefield 4(klik voor IGN wiki) is alweer van april van dit jaar. Tussendoor heb ik nog wat Call of Duty Ghosts(klik) gespeeld en de laatste weken was ik bezig met Fall Out New Vegas(klik) met tussendoor een potje Battlefield met vrienden.
Maar er is weer aanleiding voor een nieuwe update want er is alweer een nieuwe mappack uit met de naam Dragon’s Teeth…

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5. DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10. DEEl11.

De nieuwe mappack Dragons Teeth bevat een viertal nieuwe multiplayer maps en een nieuwe game modus met de naam Chain link.
Hierbij moet jee aangesloten aantal vlaggen veroveren en wie de meeste links maakt en behoud wint de game. Ik heb het al een aantal keren gespeeld en het is best een leuke afwisseling op de normale game modus.

De maps zijn Sunken Dragon, Propaganda, Pearl Market en Lumpini Garden. Deze 4 gloednieuwe maps richten zich op stedelijke oorlogvoering in en op moderne wolkenkrabbers, smetteloze parken, bedrijvige steegjes, een drijvend restaurant en grijs beton.
Er zijn weer een aantal nieuwe wapens bij en ook een ballistisch schild waarmee je kogels kunt tegenhouden. Een van de nieuwe gadgets in Dragon’s Teeth is de R.A.W.R., een bestuurbaar onbemand grondvoertuig dat is bewapend met een machinegeweer en granaatwerper.
Genoeg nieuws dus om er weer even vollop van te genieten dus ik heb weer genoeg deze warme zomer avonden…

Mijn huidige Battlefield 4 stats, onderweg naar rang 120..(klik groot)

In de betonblokken van Noord Korea, vechten tegen de grote leider!..(klik groot)

Varende restaurants helemaal aan puin geschoten aan het eind van een potje knallen(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Battlefield 4 deel 12

  1. Suskeblogt zegt:

    geen weer om te gamen volgen mij. Het ziet er allemaal gewelddadig uit en ik heb het al warm genoeg ! 🙂

  2. Probeer je in te denken. Het was vandaag 34 graden we voeren langs een huis aan de Rijn en ik keek naar binnen. Zitten er een stuk of zes jongens aan een lange tafel allemaal te gamen, pffff en dat met die hitte. 🙂

  3. RenéSmurf zegt:

    ha, en dan zit ik dit te lezen op zo`n warme zomeravond. En dan denk ik, als het weer donker en koud is en ik tv kijk zit jij te gamen! Ook leuk.

  4. madbello zegt:

    Je huis word alleen maar warmer door al dat gamen en ronkende processors 😉

Geef een reactie

