Dia’s deel 44

Op de rotsen aan de kust van Piran kijken naar de golven onder de hoede van moeders!(klik groot)

Dan nu echt het laatste deel van mijn dia serie die ik vorig jaar maart ben gestart. De start was een dag na mijn verjaardag waarop ik de dia scanner kreeg.
Na deze laatste dia’s zijn er nog een aantal dia’s van mijn ouders ergens in Oostenrijk maar kan ik me niks van herinneren dus die laat ik verder maar achterwege.

Dit is de serie over de door mij ingescande dia’s van de eerste 10 jaren van mijn leven en van even daarvoor waarvan ik enkel een paar foto’s had en nu heel veel plaatjes met behulp van een scanner(klik voor meer info).

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19, DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL 23, DEEL24, DEEL25, DEEL26, DEEL27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, DEEL35, DEEL36, DEEL37, DEEL38, DEEL39, DEEL40, DEEL41, DEEL42, DEEL43.

We zijn nog op vakantie in het voormalige Joegoslavië aan de Adriatische zee in de plaats Piran. Ik was toen ongeveer tien jaar oud en het zou de laatste gezamenlijke vakantie met mijn ouders zijn. Later zou ik nog wel samen met mijn moeder meerdere keren naar Spanje gaan maar daar zijn geen foto’s of dia’s van gemaakt helaas.
Deze keer gaan we nog even zwemmen in de zee, tennissen met mijn vader en eindigen we met een groepsfoto met mijn broertje en neef op Ameland waar de vakanties van mij meestal begonnen maar ook weer aan het einde van de vakantie eindigden.

hierna nog een aantal terugblik momenten waarschijnlijk maar we gaan nu eerst aftellen voor de huidige vakantie naar Kreta over 2 weken want die Hollandse zomer kan me echt gestolen worden! 🙂

Mijn vader had gehaktballetjes gebakken in de badkamer want er was geen keuken..(klik groot)

Lekker in de zon met water spelen. Het valt me nu wel op dat ik daar behoorlijk blond ben….(klik groot)

Mijn broertje in de zee met een zwemband om want hij had toen nog geen zwemdiploma’s.(klik groot)

Tennissen met mijn vader want dat kon ik wel toen. Ik had ten slotte een tennis diploma!.(klik groot)

Mijn broertje in een rubber bootje voortgeduwd door mijn vader. Echt blij kijkt mijn broertje daar niet bij….!(klik groot)

Vakantie op Ameland met mijn broertje en neef voor de tent die naast de caravan was geplaatst vanwege het vele familie bezoek omdat we niet genoeg slaapplaatsen hadden…!!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn dias en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Dia’s deel 44

  1. logbankje zegt:

    Je hebt een mooie terugblik gemaakt, zeker voor je zelf ook een verrijking.
    Dat is wel leuk om met koken te improviseren tijdens vakantie.
    Vooral als je nog bruiner wordt en nog wat bleken door de zon valt je blonde haar extra op. Hans

  2. Linda zegt:

    Leuke serie joh.
    Niks mee met de Nederlandse zomer? Alleen dat ik moet werken .. zucht ..

  3. madbello zegt:

    Altijd leuk voor je nageslacht dat je toch het leukste heb gedigitaliseerd en makkelijker terugkijken, fijne vakantie nog in Kreta 😉

  4. Naderhand gezien is het dan best nog snel gegaan dat inscannen. Lekker idee over twee weken richting Kreta.

Geef een reactie

