Zomaar foto’s deel 37

Een biertje drinken op het terras tijdens de kermis. Weinig kermis gezien maar wel genoeg bier….

Het aftellen is dan nu echt begonnen tot mijn vakantie. Volgende week de laatste lootjes en dam op naar Kreta!
De afgelopen dagen niet al te veel beleefd eigenlijk. Er was hier kermis het afgelopen weekend dus dan gaan we weer even een biertje pakken in het centrum.

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, DEEL35, DEEL36, van de serie “zomaar foto’s”.

Verder hebben we nog een keer lekker bij de Griek gegeten alvast als voorbereiding op het vakantie voedsel maar daar ben ik snel weer aan gewend.
Veel gegrild vlees, olijfolie en mediterrane rijst. Dat eet lekker weg en ben je zo aan gewend!

Vandaag nog even naar de kapper geweest voor een zomers kort kapsel en morgen nog even wat extra korte broeken halen want het is daar gegarandeerd mooi weer…
De komende werkdag komen een aantal collega’s weer terug van vakantie en zal ik een aantal zaken moeten overdragen. Gelukkig is de echte drukte dan wel voorbij voor wat betreft de werkzaamheden. Ik moet nog wel even twee dagen en een nacht naar Abcoude maar ach daarna heb ik vakantie dus dat is verder goed te doen.

Nog wel iets minder leuks meegemaakt deze week en dat is dat mijn fiets is gestolen op het station. Hij stond met twee sloten vast aan het fietsenrek maar toch was hij verdwenen. Dus de laatste dagen dan maar met de bus naar mijn werk en na mijn vakantie maar weer op zoek naar een nieuwe stationsfiets en dan toch maar eens gaan nadenken over het heen en weer rijden met een auto en afstappen van die trein en fiets reis! Maar dat is allemaal iets voor naar mijn vakantie en nog ver weg! 🙂

Een kopje Star Bucks Coffee Americano en de dag kan echt beginnen…. (klik groot)

Een lekkere schotel met Gyros, Bifteki, Susuki of zoiets en nog wat van die gegrilde vlees soorten(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Zomaar foto’s deel 37

  1. Renesmurf zegt:

    Ik wens je een fijne vakantie en veel eet smakelijk, en dat zal vast en zeker ook wel gesmaakt hebben!

  2. logbankje zegt:

    Aftellen naar je vakantie is niet verkeerd.
    Je bent druk geweest dus is het dubbel genieten in Griekenland.
    Een fiets op station is regelmatig de prooi van dieven, maar ook onderdelen verdwijnen. Hans

  3. Lekker idee dat je na deze week vakantie hebt. Best wel verdiend na dit hectische jaar neem ik aan.

  4. Suskeblogt zegt:

    Hier aan het station word ik iedere dag geconfronteerd met diefstal, kapotgemaakte sloten, wielen en zadels die verdwijnen. Daarom dat mijn zoon bij mij een fiets komt huren om naar huis te rijden,
    Hij durft zijn eigen mooie fiets er niet achterlaten.

  5. logbankje zegt:

    Een prettige vakantie, geniet er van na deze drukke periode. Hans

Geef een reactie

