Zomaar foto’s deel 38

Het Fletcherhotel aan de rand van Amsterdam was mijn overnachtingsplek….

Mijn vakantie is dan vandaag eindelijk begonnen na nog een overleg dag in Abcoude en een overnachting in Amsterdam.
Ik heb er heerlijk hardgelopen(klik) rondom de Gaasperplas maar moest nog wel een stuk extra lopen omdat ik mijn deurpas had laten vallen onderweg. Gelukkig vond ik hem snel terug maar heb uiteindelijk wel zo’n 20 kilometer hardgelopen..

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, DEEL35, DEEL36, DEEL37, van de serie “zomaar foto’s”.

Uiteindelijk was ik rond half negen terug op mijn hotel kamer en ben ik nog even wat gaan eten bij de Burger King ernaast.

Daarna nog even aan de bar gehangen en wat TV gekeken. Vrijdag weer vroeg op voor een lekker ontbijt en dat had ook met Champagne kunnen zijn want die was er wel al open maar ja ik moest nog een laatste dagje werken…
Nu gaan we aftellen tot dinsdag want dan gaat onze vlucht naar Heraklion, Kreta waar het momenteel zo’n 32 graden is. Gelukkig is er altijd wel een beetje wind als verkoeling maar acht wie wil er nu verkoeling? 🙂

Van de Burger King naar het hotel is maar een kort stukje lopen…… (klik groot)

Een Selfie voor het hotelraam.. (klik groot)

Mijn avond eten, een Steakhouse burger, friet en een Smoothie Aardbei…. (klik groot)

Een heerlijk ontbijt met uitzicht over Amsterdam, hierna nog een bordje poffertjes en bijna een glas champagne…. (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info, Mijn werk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Zomaar foto’s deel 38

  1. madbello zegt:

    Wat een werledbaan heb je en ook nog eens vakantie. Geniet er van en gaan met die banaan 😉

  2. logbankje zegt:

    De eerste zin heb je vast met veel plezier getypt.
    Vlak bij de Gaasperplas heb ik 20 jaar terug gewerkt, ook veel veranderd.
    ontbijt met Champagne is de hele dag een feest, voor mij dan. Hans

  3. realjager zegt:

    Mooie plas, was de eerste keer dat ik die tegenkwam, maar leuke route voor de volgende keer 🙂

  4. Renesmurf zegt:

    Altijd fijn he, als de vakantie eenmaal begonnen is, een heerlijk moment.

  5. Mooi eind van je werkweek en begin van je vakantie toch. Hoop dat jullie na dit toch wel heftige jaar lekker gaan genieten van jullie vakantie

  6. Rob Alberts zegt:

    De omgeving ken ik.
    Het is tenslotte mijn achtertuin.

    Naast je hotel staat iets verderop de Amstelvogel een mooie windmolen van de vereniging de windvogel.

    Fijne vakantie!

    Vriendelijke groet,

  7. Suskeblogt zegt:

    die foto’s brengen mij in vakantiestemming. Voor jou is het werken natuurlijk.

Geef een reactie

