Zomaar foto’s deel 39

Een lege trein terug naar huis na een etentje in Helmond….

Weer even een zomaar wat foto’s deel tussendoor na het vakantie geweld en en een game update.
Het is een drukke periode momenteel voor mij met werk, afspraken, gamen en sporten waar mogelijk.

K
lik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, DEEL35, DEEL36, DEEL37, DEEL38, van de serie “zomaar foto’s”.

De afgelopen week hadden we een etentje met collega teamleiders in Helmond en een kwartaal presentatie op het werk. Daarnaast de wekelijkse tripjes naar Hilversum of Abcoude natuurlijk maar die zijn een leuke afwisseling in de werkweek.

Helaas heb ik minder geluk met vervoer naar mijn werk want ik had al bericht dat vlak voor mijn vakantie mijn fiets was gestolen. Ik had die met twee sloten vastgezet en toch was die van de ene op de andere dag weg.
Tijdens mijn vakantie heb ik mijn mountainbike laten repareren om deze als stations fiets te gebruiken want die zou men wel niet zo gauw stelen. Helaas was dat dan wel waar maar mijn voorwiel was na een drietal dagen wel verdwenen…

Momenteel ga ik dus weer met de bus van het station naar mijn werk maar ik denk er nu wel sterk over om dan toch maar met de auto te gaan. Dat scheelt wat tijd en je bent een stuk flexibeler. Nu nog even mijn NS jaarkaart afmaken dus…

Mijn fiets op het station zonder voorwiel. Dit is al fiets nummer twee in een half jaar tijd…… (klik groot)

Eten bij de Joegoslaaf in Helmond, altijd lekker gegrild vlees en dit is een Montenegro Steak!…… (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Zomaar foto’s deel 39

  1. gaby zegt:

    Die steak koop je niet zomaar in de supermarkt, maar waar dan wel?

  2. RenéSmurf zegt:

    Wat erg van de fiets, of van de diefstallen. Maar goed, er gebeuren wel ergere dingen, maar toch is het vervelend.

  3. logbankje zegt:

    Je fiets is vogelvrij als je hem stalt, men heeft de sloten zo open.
    Maar je bent er zelf wel mee in de aap gelogeerd.
    Reizen met openbaar vervoer kost veel meer tijd dan je eigen vervoer en de kosten verschillen ook niet zoveel meer, dacht ik. Hans

  4. Helaas zijn fietsen nergens meer veilig. Ik zet hem ook aan twee sloten maar ben elke keer wer blij als hij er nog staat. 😦

  5. Suskeblogt zegt:

    ik heb iedere dag te maken met fietsdiefstal via mijn werk. De dieven winden steeds nieuwe methodes om sloten open te breken.

  6. John zegt:

    Ongelooflijk. Dus je hebt in zo een korte periode min of meer twee fietsen verloren. Nou ja 1 fiets en 1 wiel. Ik vind het schokkend.

Geef een reactie

