Zomaar foto’s deel 40

De avonturen van Jager in een DVD hoes. Leuke actie van Ziggo om klanten op het aanbod van “on demand TV” te wijzen….

Tijd voor zomaar wat foto’s van de afgelopen week en het waren er niet echt veel deze keer maar er is wel genoeg te vertellen!
Ik ontving een DVD hoes van Ziggo met daarop de avonturen van Jager. Best spannend natuurlijk maar er zat niks in…

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, DEEL35, DEEL36, DEEL37, DEEL38, DEEL39, van de serie “zomaar foto’s”.

De avonturen van Jager, het zou hier op mijn blog zomaar een nieuwe serie kunnen worden maar helaas niet erg spannend.
Het is vooral veel werk waarover ik niet veel kan schrijven en in de avond na een rondje hardlopen en een hapje eten blijft het vooral bij gamen en een serie volgen die ik opneem…

De aflopen weken heb ik vooral de nieuwe Borderlands game gespeeld met de naam “The Pre sequel“. Een leuke game met een hoop humor waarover ik HIER al wat heb geschreven. Maar deze week komt de nieuwe Call of duty “advanced warfare” uit en natuurlijk sla ik die niet over want ik heb tot nog toe alle Call of duty games in mijn bezit en ook allemaal in meer of mindere mate gespeeld.
Ik was in het begin een fanatieke “COD” speler die in clan verband aan zogenaamde “wars” mee deed en daarmee begon mijn blog ook alweer meer dan 5 jaar geleden(KLIK voor een voorbeeld war verslag!) .

Tegenwoordig speel ik meer Battlefield(klik voor meer info)maar ik kon het toch niet laten om toch die jaarlijkse nieuwe Call of Duty games te spelen en zo ook weer deze week want het nieuwste deel komt uit met weer nieuw spektakel in Call of duty Advanced Warfare!

Tot slot nog even aandacht voor Movember(klik voor meer info). Ook vanuit ons werk werd gevraagd of we er aan mee wilden doen en natuurlijk zeggen we dan geen nee. Dus deze maand laat ik een snor staan. Ik heb nog geen idee hoe lelijk ik er ga uitzien maar ik maak wel een selfie aan het einde van de komende maand en dan mag u oordelen….

De nieuwe call of duty Advanced warfare, over een paar dagen ook van mij!…… (klik groot)

Meedoen aan Movember met collega teamleiders. Nog even een foto zonder snorren!…… (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info, Mijn werk en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Zomaar foto’s deel 40

  1. madbello zegt:

    Hier Ziggo UPC weer, hoezo monopolie??? 😉

  2. logbankje zegt:

    De avonturen van Jager, in een lege hoes.
    Wie weet wat je nog uitgaat broeden.
    Je hebt voor je zelf een goede invulling naast je werk.
    Dat zit wel snor. Hans

  3. RenéSmurf zegt:

    En zo raast het leven voort. Met soms wat onbegrijpelijke dingen, maar wellicht kan dat nog wel ingevuld worden.

  4. Rob Alberts zegt:

    Mijn snorretje staat.
    Vriendelijke groet,

  5. John zegt:

    ik heb al sinds jaar en dag een snor en baard. Die geen er niet af om weer te laten staan.

  6. Leuk cadeau zo’n lege hoes, heb je echt veel aan 🙂 ook in Leiden wordt er veel gedaan met movember. In de horeca is er ook een actie dus eerdaags iederen in restaurant en de kroeg met snorren dat wordt lachen.

  7. Suskeblogt zegt:

    Ik kies voor zo’n snor gelijk Hitler, Chaplin en nonkel Juul er een hadden. Daarmee zou ik toch nog een beetje origineel zijn. Ik denk niet dat ik meedoe. 🙂

  8. Linda zegt:

    Fijn dat je werk goed bevalt!
    Word wel nieuwsgierig naar die snor.

Geef een reactie

