Zomaar foto’s deel 41

Mijn snor groeit aardig mee na een halve maand Movember…

Weer tijd voor een update vandaag van mijn persoonlijke nieuwsitems vandaag.
Het was een opmerkelijke week met een verrassende einde voor mij….

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, DEEL35, DEEL36, DEEL37, DEEL38, DEEL39, DEEL40, van de serie “zomaar foto’s”.

De week begon redelijk normaal met een drukke maandag met werkzaamheden maar op de woensdag kwamen voor mij en een aantal collega’s een aantal verassingen. De dagen erna was er weer genoeg werk om er verder nog niet veel over na te denken.

Voor nu gaat het leven gewoon door en ben ik bezig met het kweken van een snor voor MOVEMBER en reizen we wekelijks heen en weer naar Abcoude. Onderweg daar naar toe kom ik dan langs Station Nijmegen en werd het tijd voor een Large Cafe Americano voor onderweg. De koffie waarmee ik wakker wordt op het werk…

Gelukkig smaakte deze hetzelfde maar was het wel een nog grotere beker dan op het werk..
Voor de verrassende afsluiting van de week gaan we terug naar een vorige deel van zomaar wat foto’s waarin ik aangaf dat mijn voorwiel gestolen was.(klik voor de link) Want ik heb ineens na 2 maanden weer een voorwiel vast in mijn fiets zitten….
Is dit het werk van sinterklaas? Bestaat zwarte piet toch of hebben we hier met iemand te maken die spijt heeft gehad van de daad van het stelen van mijn voorwiel…
U mag het mij vertellen want ik heb dit keer geen enkel idee daarover….

Mijn persoonlijke koffie, oftewel, cafe Americano Large, bijna een liter! :)….. (klik groot)

Mijn fiets eind oktober 2014, weggezet in een hoekje zonder voorwiel!…… (klik groot)

Vandaag, vrijdag 14 november loop ik langs mijn fiets en zie dit staan en denk, eeeh, HUH! Waar komt dat voorwiel vandaan?!…… (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Zomaar foto’s deel 41

  1. logbankje zegt:

    Hoe vreemd dat je wiel vervangen is door een ander. Hans

  2. Ik zie hier ook steeds meer snorren groeien vanwege Movember. Ben wel erg benieuwd naar dat voorwiel, heb je echt geen idee.

  3. RenéSmurf zegt:

    Whoehoe, jij kan weer fietsen! En uitkijken voor pepernoten!

  4. Suskeblogt zegt:

    Met kabouters en trollen weet je maar nooit. Zij zullen wel weten waarom ze je voorwiel vervangen hebben.

  5. John zegt:

    Grappig dat je je voorwiel weer terug hebt. En zie ik daar je echte naam op de koffiebeker?

  6. madbello zegt:

    Staat je goed die snor, ik zou hem houden 😉

Geef een reactie

