COD Advanced warfare deel 1

De cd hoes van Call of duty advanced warfare en mijn huidige rang in de game.(klik voor link naar site)

Het is alweer een maand geleden sinds mijn laatste game update over borderlands(klik) en nu is het weer tijd voor een nieuwe game die ik nu een tweetal weken speel.
Call of duty Advanced Warfare, het vervolg in de call of duty serie waarvan ik alle games tot nog toe heb gespeeld.

Inmiddels heb ik online al aardig wat uurtjes gespeeld in deze game en inmiddels de eerste prestige gepasseerd. Dat houd in dat ik alle rangen heb doorlopen en dan weer alles reset en opnieuw begin met het behalen van upgrades in deze game.

Upgrades zijn er weer genoeg in deze game evenals de vele eerdere delen is het weer een feest van herkenning met wapens, killstreaks en game plezier in dit laatste deel in de Call of duty serie.

Natuurlijk heb ik eerst de single player uitgespeeld en deze keer was het ook weer een grote stroomversnelling van actie en sensatie. Advaced warfare is dus een opvolging van modern warfare en het voorgaande deel in deze serie was Call of duty ghosts waar ik een stuk minder plezier aan heb beleefd.
Opvallend in de single player is Kevin Spacey in de game die eerst als weldoener jouw een mooie baan aanbied maar later blijkt toch dat hij er een aantal waan ideeën op nahoud.
Ik ga deze keer nog niks over de verhaal lijn schrijven want ik speel inmiddels vooral online maar het verhaal doorspelen is deze keer toch zeker wel weer de moeite waard!

Ik heb er in ieder geval al meer dan 40 uur multiplayer opzitten met veel plezier en dat is tegelijk meer dan een volle werkweek waarvan ik niet direct hetzelfde kan zeggen. Een combinatie zou dan wel weer prettig zijn maar dat is meer voor de collega’s…….

Online je profiel instellen en hoe je eruit ziet, dit keer keuzes genoeg!..(klik groot)

Een klasse aanmaken en je wapens, perks en scorestreaks  kiezen..(klik groot)

Keuze uit vele wapens, en uniform onderdelen in het arsenaal..(klik groot)

Kevin Spacey in de single player versie van de game die eerst je vriend en later je vijand is..(klik groot)

De online game play met veel actie, sprongen en het betere schietwerk..(klik groot)

Op je rug een zogenaamd Exo suit waarmee je harder kunt lopen en verder kunt springen. Het verhoogd al je prestaties.(klik groot)

De grote sprongen en jezelf onzichtbaar of extra sterk maken voor een korte periode veranderd veel van de online gameplay en maakt het wel tot een nieuwe game ervaring ..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op COD Advanced warfare deel 1

  1. logbankje zegt:

    Je hebt weer een log over Call of duty Advanced Warfare, dat betekend meer tijd en ruimte in je werk.
    Positief teken dat je werk je bevalt. Hans

  2. De winter komt er aan dus zal je ook wel meer gaan spelen neem ik aan.

  3. RenéSmurf zegt:

    Je dompelt je helemaal onder in die wereld, en deelt dat graag. Het gaat allemaal mijn petje te boven.

  4. Suskeblogt zegt:

    Zo’n spel doet je je dagdagelijkse beslommeringen vergeten. Misschien eens aan mijn zoon vragen welk spel volgens hem bij me past. Zelf zie ik door de bomen het bos niet wat spellen betreft.

  5. John zegt:

    Goed dat je niet teveel over het verhaal schrijft. Ik ga hem tenslotte ook nog spelen.

Geef een reactie

