Zomaar foto’s deel 42 Movember!

Movember voltooid, nu weer naar de kapper en scheren!..

Weer tijd voor een update vandaag van en deze week sluit ik het hoofdstuk snor af voor mezelf…

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, DEEL35, DEEL36, DEEL37, DEEL38, DEEL39, DEEL40, DEEL41, van de serie “zomaar foto’s”.

Deze keer geen hele serie foto’s maar gewoon een update van mijn snor want het is de afsluiting van November en ook gelijk van MOVEMBER(klik).
De snor is voltooid voor het goede doel en gaat ook snel weer verdwijnen want ik heb er niks mee en het is alleen maar zwaar irritant.

Dit weekend wordt bepaald wie de mooiste snor heeft na een maand en als iemand mijn snor nog wil sponseren voor de komende week dan schenk ik dat nog aan het goede doel.
Vooralsnog gaat deze snor verdwijnen na maandag want dan is de officiële afsluiting en is het tijd voor een gelukzalig scheermoment…..

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Zomaar foto’s deel 42 Movember!

  1. Suskeblogt zegt:

    Met een snor en enkele stoppels verdenken ze me jihadist te zijn dus laat ik het maar zoals het is.

  2. RenéSmurf zegt:

    Ik hoef ook geen snor. Maar die van jou is bijzonder, want voor het goede doel, en tijdelijk! Goed bezig.

  3. logbankje zegt:

    Je hebt geen band met de snor gekregen, staat je wel.
    Dan is het maandag weer eten zonder knoeien. Hans

  4. Mooi dat je mee hebt gedaan en kan mij indenken dat je blij bent dat hij er maandag weer af mag 🙂

  5. John zegt:

    Ik zou niet zonder snor of baard willen hoor. Maar ja, verschil in mensen moet er zijn. Hij staat je overigens wel .

  6. madbello zegt:

    Ik blijf het zeggen, die snor heeft wel wat, het maakt je volwassener en ook een beetje retroknap 😉

Geef een reactie

