Battlefield 4 deel 13

Battlefield 4 intro met mijn huidige rang .(klik groot)

De laatste mappack is uit voor Battlefield 4(klik voor IGN wiki) en het is ook alweer even geleden sinds de laatste Battlefield 4 update want die was in juli.(klik).
Daarnaast is het wel de moeite waard om te benoemen dat ik alleen in deze game al meer dan 370 uur heb doorgebracht.
Dat zijn toch best wel meer dan meer dan 9 werkweken gamen!
Op 18 november kwam de mappack “final stand” uit en dat is de laatste grote update van dit deel van Battlefield.
Volgend jaar komt er wel weer een nieuwe Battlefield game uit maar dan niet in de loopgraven maar meer achter de boeven aan in een soort politie serie deel met de naam Battlefield hardline(klik).

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5. DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10. DEEl11, DEEL 12.

De nieuwe mappack “final Stand”bevat een viertal nieuwe multiplayer maps en een aantal nieuwe wapens en tanks.
Deze keer zijn de wapens wat meer op de toekomst gericht net als de wapens in de nieuwe call of duty Advanced warfare(klik) waar ik de vorige game update al over schreef.

In Battlefield 4 Final stand is het vooral een zwevende tank en een railgun geweer die echt opvallen. In Battlefield 2142 zaten ook al zwevende tanks maar daar had ik zelf niet zoveel mee omdat ie alle kanten opdraaiden toen maar nu zit er wat meer balans in.
Verder is het vooral een winter release met een drietal sneeuw maps met veel ijs en bergen die ook echt koud aanvoelen.

Momenteel speel ik eigenlijk 3 games tegelijk want naast “Battlefield Final stand”” en “Call of duty Advanced warfare” speel ik ook nog “borderlands the pre sequel(klik)” en eigenlijk wil ik ook snel beginnen aan de nieuwe Far cry deel 4 maar die vraag ik dan wel als kerst kado! ..

Mijn huidige Battlefield 4 stats, onderweg naar rang 120 en we zijn er bijna!..(klik groot)

Een Screenshot van een vorige map met een schutter zonder benen, Of zouden ze echt onder het zand zitten?.(klik groot)

Sneeuwscooters die meer zweven dan door de sneeuw gaan in deze nieuwe mappack Final stand..(klik groot)

Het blijft veroveren van vlaggen maar dan nu weer een keer in de sneeuw!.(klik groot)

De nieuwe maps op een rij uit de nieuwe Bf4 mappack final stand.(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Battlefield 4 deel 13

  1. logbankje zegt:

    In Battlefield 4 is het vooral een winter release met een drietal sneeuw maps met veel ijs en bergen die ook echt koud aanvoelen.
    Zo te lezen heeft men het spel aan gepast aan de seizoenen van het jaar, nu de winter. Hans

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, zo kan je altijd weer doospelen, steeds verder!

  3. John zegt:

    Ik heb een spel en dar heb ik volgens de statistieken 398 days and 3 hours in gespeeld. Dat is ook nogal wat. Daar heb ik overigens wel een paar jaar over gedaan hoor. Het is ook gewoon leuk.

  4. Zo dat zijn inderdaad heel wat uurtjes plezier van het spel, zo is het zijn prijs dubbel en dwars waard.

  5. Suskeblogt zegt:

    Dit houdt inderdaad niet op en de spellen worden steeds realistischer zo te lezen. Subiet vechten ze het nog uit in je woonkamer. 🙂

Geef een reactie

