The great dictator

De helemaal verkeerde snor!….Waar zijn we zonder photoshop! 

Eigenlijk heb ik vandaag niet zoveel nieuws te melden maar ik had nog wel wat foto’s van rond de tijd dat ik mijn snor eraf scheerde.

Nee dit ben ik zelf niet maar iemand die is gestopt met Movember(klik link) en het leuk vond om daarover een foto op facebook te plaatsen!

Natuurlijk kun je dit soort foto’s van jezelf beter niet op je weblog plaatsen dus daarom ben ik dit ook niet zelf want ik heb ten slotte blauwe ogen…..

Als het dan toch een look zou zijn dan is het tijdens mijn Battlefield 4 avonturen waarin ik de baas speel van mijn squad en ze niet naar mij willen luisteren maar daarvan heb ik vele leukere voorbeelden gehoord! Later meer daarover!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op The great dictator

  1. logbankje zegt:

    Zeker een mooie profiel foto als The great dictator in je Battlefield 4 avonturen. Hans

  2. RenéSmurf zegt:

    ja, ik zou dat ook niet doen hoor, ten eerste al geen snor, en ten tweede mijn kop zo tonen.

  3. realjager zegt:

    Heeft Arke zomaar mijn achtergrond gebruikt voor hun vakantie promotie 🙂

  4. Niet de meest goede foto inderdaad, wees blij dat je er niet op lijkt

  5. madbello zegt:

    HA HA HA, ik zou bijna zeggen: ”laten staan” het geef je aanzien! ROFLOL 😉

Geef een reactie

