Zomaar lachen deel 1

Als ik deze snor met Movember had gehad dan had ik wel de meest originele prijs gewonnen…

Tijd voor iets nieuws hier op mijn blog of eigenlijk meer iets van een tijd terug dat we weer eens gaan voortzetten. Toen was het lachen op maandag(klik) en niet gaan we door met wat broodnodige humor op deze blog.

Vandaag beginnen we met een eerste korte update want ik moet nog wel wat nieuwe humor verzamelen natuurlijk en dat is niet makkelijk want heel veel komt er al voorbij op de social media sites natuurlijk….

De komende weken ga ik dus regelmatiger wat humorvolle updates plaatsen om zo toch met een glimlach door de feestdagen heem te komen want dat is al moeilijk genoeg.

Ik hoop dat er wat leuks voor iedereen terugkomt in deze serie en alle reacties hierover zijn dan ook weer van harte welkom.

Altijd grappig, ook al is het wel een beetje voorspelbare humor natuurlijk… (klik groot)

Daar heb je natuurlijk altijd goede en vooral hongerige vrienden voor die een slice pizza voor je overhouden….. (klik groot)

Helemaal hip dit komende jaar, de apple watch!…… (klik groot)

Oww ja, hier had ik ooit al een hele serie over met de naam vrouwen en auto’s! Hoe doen ze het toch dat parkeren!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Zomaar lachen deel 1

  1. RenéSmurf zegt:

    Ja, ik zal dan wel andere humor hebben, maar ik vind het niet echt om te lachen. Wel wonderlijk en merkwaardig, dat zeker. En dat mag vast ook.

  2. logbankje zegt:

    Is humor voor de late uurtjes, ben al lang op dus ik kan er wel om lachen.
    Leuk om weer een met je mee te lachen. Hans

  3. Humor kan nooit kwaad, laat maar komen :*

  4. logbankje zegt:

    Zo weer gelachen anders heb je niet geleefd zegt men. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

  5. redstar zegt:

    Parkeer humor blijft lachen, Hoe triest ook voor de mensen, ik kan behoorlijk lachen om zulke fratsen. Sommige mensne kunnen gewoon niet rijden. hahaha

  6. Rob Alberts zegt:

    Ieder zijn eigen vrolijkheid.

    Lachen blijft gezond!

    Fijne Feestdagen.

    Vriendelijke groet,

  7. Suskeblogt zegt:

    dat start goed met die humor hier ! ga maar verder zo, we kunnen zoiets goed gebruiken in deze duistere tijden.

  8. ik vind het in elk geval goed geslaagd en kijk alweer naar de volgende uit.

Geef een reactie

