Fijne en gezellige kerstdagen

Onze kerstboom dit jaar is er eentje met gouden ballen……

De kerst dagen zijn weer aangebroken de kerstavond maaltijd is inmiddels op en we naderen twee vrije dagen en een vervolg weekend.

De kerst avond hier bestond uit een gevulde kip met aardappel gratin. Het was een wat sobere kerst avond met een zieke vriendin die inmiddels het bed is ingedoken en een dochter die moest werken tot acht uur.

Morgen zit het huis vol met familie en gaan we net als de andere helft van Nederland natuurlijk gourmetten. Het is makkelijk, gezellig, duurt lang, is lekker en je hoeft er niet zelf verder voor te koken.

Tweede kerst dag gaan we aan de Angus biefstuk met friet en wat er verder nog over is van de eerste kerst dag…

Iedereen een hele fijne kerst toegewenst namens de hele jager weblog redactie, met veel gezelligheid en lekker eten en vooral ook lekker uitrusten want het was me het jaartje wel weer!….

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Fijne en gezellige kerstdagen

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik wens jullie smakelijke Feestdagen.

    Vriendelijke groet,

  2. logbankje zegt:

    Nog een fijne voortzetting, samen genieten van de gezelligheid. Hans

  3. Het zit er weer op en ik hoop dat je lekker vrij bent de komende dagen om even bij te komen.

  4. logbankje zegt:

    Een gezellige afsluiting van de kerstdag en een goed oudjaar. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

  5. RenéSmurf zegt:

    ja, mijn eerste vakantieweek zit er alweer op, het gaat allemaal veel te vlug, maar ja, niks aan te doen.

  6. redstar zegt:

    Het is alweer gedaan met de kerst, maar toch dank je wel! En ik las dat je een leuk cadeau hebt gehad. Veel gameplzr.

  7. Suskeblogt zegt:

    nog wat op mijn tanden bijten en vanaf vrijdag vlieg ik er weer in.
    Geniet ook nog maar wat van deze dagen.
    Voor je het goed en wel beseft zijn ze weer ver achter ons.

Geef een reactie

