Mijn jaar terugblik

Hardlopen in het vroege voorjaar met korte mouwen want het was uitzonderlijk warm  dit jaar..

Tijd voor een terugblik van het afgelopen jaar en dat was best wel weer een bijzondere deze keer.
Van baan gewisseld, veel gereisd, veel hardgelopen, veel nieuwe vrienden leren kennen en ook weer heel veel games gespeeld.

Vandaag even een paar plaatjes van het afgelopen jaar die iets vertellen over mijn jaar. Niet zo’n zinloze Facebookupdate waarin wordt verteld hoe waardevol je wel niet was dit jaar want die rommel sla ik liever over.

Mijn terugblik is van mezelf en wat ik vond dit jaar en dan zijn er maar een paar momenten die ik hier nog een keer wil noemen…

De eerste drie maanden van het jaar waren de laatste drie maanden van mijn werk periode bij Call-IT, mijn nu vorige werkgever. Daarna over naar Arvato als Senior Teamleader. Hard werken met nieuwe collega’s en ook weer met veel plezier. Tussendoor naar Kreta op vakantie en daarna weer hard werken.

Het nieuwe jaar zal ik starten als Teamleader voor kwaliteit en doe ik eigenlijk weer hetzelfde bij Arvato als dat ik voor Call-IT deed maar dan met meer medewerkers en daarnaast zal ik ook veel moeten reizen. Ik heb er wel enorm veel zin in want het is wel de uitdaging waar ik op zat te wachten. Het wordt dus weer een geweldig jaar met weer nieuwe uitdagingen en ik heb er zin in!

Begin april, voorbereiden voor mijn tweede sollicitatie gesprek bij Arvato. (klik groot)

Aangenomen bij Arvato en gelijk de control tower in als onderdeel van de opleiding. (klik groot)

Ergens eind juli was er dan een computer loze dag voor ons allemaal en droegen we slingers om dat te vieren.. (klik groot)

Eind augustus waren we weer eens twee weken op Kreta met heerlijk weer, eten en drinken en een hoop gezelligheid!…… (klik groot)

In september was het nog steeds mooi weer en gaan we nog maar eens BBQ en!… (klik groot)

In November laten we een maand een snor staan voor Movember, best eng bij de start maar later een hoop lol!… (klik groot)

Einde van het jaar zijn we dan aangekomen met de kerst gourmet en het was weer lekker en gezellig! (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Mijn jaar terugblik

  1. logbankje zegt:

    Komen bekende foto’s voorbij, was me het jaartje wel voor je, gelukkig heb je het overleeft en heb je weer een andere baan. Hans

  2. Ik denk dat je kan terugkijken op een heel mooi jaar, dat zo onzeker begon maar zo mooi eindigde.

  3. RenéSmurf zegt:

    ja, je had vertrouwen in de toekomst, en dat is allemaal goed gekomen, en allemaal door eigen verdienste natuurlijk!

  4. madbello zegt:

    Jullie ook hele fijne dagen en een heel gelukkig 2015 en de jaren er na ook natuurlijk :*

  5. logbankje zegt:

    Je kunt merken dat het oudjaarsavond is, donder en bliksem.
    Een gezellige afsluiting van oudjaar en een gelukkig 2015. Hans

Geef een reactie

