Zomaar foto’s deel 44

Vanmorgen in de sneeuw rennen, vooral nat en zwaar…

Nog nergens iets gelezen over het feit dat er buiten sneeuw ligt dus ik dacht dat ik er dan zelf maar over schrijf.
Er lag dus vanmorgen sneeuw en hoewel dat er allemaal mooi uitziet wordt het rondje hardlopen wel een stuk zwaarder. Dan toch maar een aantal plaatjes geschoten onderweg….

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, DEEL35, DEEL36, DEEL37, DEEL38, DEEL39, DEEL40, DEEL41, DEEL 42 DEEL43 van de serie “zomaar foto’s”.

Weer een drukke werkweek gehad met een uitstapje naar een vriendin in Loenen aan de Vecht. Daar was ik ooit voor het laatst zo’n 20 jaar geleden.
Lekker gegeten en bijgepraat over vakanties lang geleden in Callantsoog(klik). Die goede oude tijden toen we  nog jong en wild waren.
Toch makkelijk als je wat dichter in de buurt een aantal dagen werkt dan kom je nog eens bij vrienden over de vloer. ..

Op bezoek in Loenen aan de Vecht, normaal nooit in het nieuws maar als ik er kom dan is er gelijk weer wat te doen!… (klik groot)

Mooie plaatjes onderweg tijdens het hardlopen, dus dan maar van het uitzicht genieten… (klik groot)

Sporen in de sneeuw, ik was dus niet de eerste die hierlangs kwam… (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Zomaar foto’s deel 44

  1. Suskeblogt zegt:

    Bij mij zul je voorlopig niet lezen dat er sneeuw ligt om de eenvoudige reden dat er geen ligt.

  2. logbankje zegt:

    Je bent de eerste die iets over de sneeuw verteld, maar goed ook want het meeste is al verdwenen.
    Als je ergens heen gaat of bent geweest valt het nieuws daar over gelijk op.
    Er ligt zeker flink sneeuw, zou een tijdje zo moeten blijven. Hans

  3. Renesmurf zegt:

    Ja, wel mooi, al dat wit, dat maakt de winter echt winter!
    Ja, en al het leed op de wereld gaat ook gewoon almaar door, toch zonde.

  4. Mooie foto’s. Ik zie ook overal sneeuw voorbij komen en wij hebben uiteraard weer geen vlok gezien. 😦

  5. John zegt:

    Hier ligt gelukkig geen sneeuw. En dat is gelijk de reden dat ik er niet over schreef.

  6. Linda zegt:

    Ik schreef niet, kan (nog) niet naar buiten 😉

Geef een reactie

