Zomaar lachen deel 2

Een trekkende olifant…..

Weer tijd voor wat terugkomende humor op mijn blog aangezien er al genoeg ernstig en serieus nieuws te zien is op de TV.
Natuurlijk moet het nieuws het dan wel doen maar dat was dan weer een uitzondering. Op mijn blog heb ik in het verleden natuurlijk al veel vaker humor geplaatst en dat moet ook wel een vast terugkerend onderwerp blijven hier…

Klik voor DEEL1.

Vandaag humor in de dierentuin, Spongebob maar dan niet zoals ik hem ken(Frans).
Verder nog wat sneeuw gevallen gisteren, heerlijke zweetvoeten shoarma, parachute humor, een paar heeeele jonge chicks en alweer niks op de TV vandaag.

Dus eigenlijk allemaal actuele humor op die trekkende olifant na dan want die vond ik gewoon echt wel grappig….
Volgende keer weer meer humor want deze blog kan eigenlijk niet zonder een glimlach….

Een kerel met chicks in een hottub.. (klik groot)

Een eenmalige sprong… (klik groot)

Spongebob is eeh Frans?…. (klik groot)

Ow ja gisteren viel er wat sneeuw…(klik groot)

Broodje shoarma zweetvoet!(klik groot)

Als er dan toch niks op TV is dan ga je toch gewoon darten kijken…!(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Zomaar lachen deel 2

  1. logbankje zegt:

    Daarom heeft een olifant twee slurven, humor kan geen kwaad er is genoeg ellende.
    Ze zijn weer leuk, heb de muis niet in het beeldscherm gegooid Hans

  2. Ze zijn weer mooi gevonden en ja er is inderdad helaas al genoeg narigheid op tv en in de wereld, dus laten we maar zoveel mogelijk blijven lachen.

  3. RenéSmurf zegt:

    Ik vind lachen altijd wel, maar niet alles vind ik dan om te lachen natuurlijk. Smaken verschillen, maar zolang er ook maar één glimlach mag ontstaan is het goed toch! Daarom.

  4. Suskeblogt zegt:

    Als die man zonder parachute beneden komt zal die niet meer kunnen lachen heb ik zo het vermoeden.

  5. John zegt:

    Met dat laagje sneeuw wordt joggen bijna onmogelijk. Maar het gaat nog net 😀
    Die olifant heeft het handig bekeken. Die heeft geen wuuf nodig. LOL

  6. Linda zegt:

    Hahaha die olifant!!

Geef een reactie

