Jager update 1831

Mijn fiets staat weer op het station en klaar voor gebruik voor zolang het duurt….

De afgelopen week was het hier in het zuiden weer carnaval. Voor mijn vaste volgers zal het duidelijk zijn dat ik daar niks mee heb en ik ben dus gewoon aan het werk geweest.

Omdat de bus niet naar mijn werklocatie reed deze week heb ik mijn fiets weer opgeknapt. Dit is dezelfde fiets die ik al een half jaar geleden om het station had gezet maar toen was ik een tijd lang mijn voorwiel kwijt.
Na maanden zat er dus spontaan weer een voorwiel in met een lege band maar die heb ik alleen hoeven oppompen.
Verder nog wat gesleuteld aan de ketting en nu staat hij dus weer op het station voor zolang het nu dus weer duurt…

Verder ben ik deze week weer aan een nieuwe game begonnen. Company of heroes 2(klik) is al een jaartje uit maar was nu in de aanbieding op Steam.
Het eerste deel heb ik vele uren gespeeld en over het vervolg werd ook lovend geschreven. Ik heb me er tot nog toe ook prima mee vermaakt en zal er binnenkort wel een korte review over schrijven….. .

Rondje rennen bij de Amsterdamse  Gaasperplas deze week en dat was weer genieten…

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Jager update 1831

  1. Rob Alberts zegt:

    Bij station Haarlem is mijn regenbroek uit mijn fietstas verdwenen.
    Maar verder vind ik elke ochtend mijn fiets rijklaar.
    Zonder bezwaren zet ik ’s avonds de fiets dan weer terug in zo’n zelfde bovenrek.

    Na een volgend rondje Gaasperplas bied ik graag mijn douche en een kop koffie aan.
    Maar waarschijnlijk lukt dat niet vanwege mijn werktijden ….

    Vriendelijke groet,

  2. logbankje zegt:

    Je werkfiets heeft weer een ereplaats gekregen.
    hopelijk blijft je wiel nu wel zitten.
    De Amsterdamse Gaasperplas is voor mij bekend terrein met mijn vroegere werk, nu met jou huidige werk. Hans

  3. RenéSmurf zegt:

    Ik wens je veel fietsplezier toe, zeker met het oog op de naderende lente.

  4. Spontaan een ander voorwiel erin ???? Maar hoe dan ook je kan weer fietsen nu alleen nog mooi weer 🙂

  5. Suskeblogt zegt:

    Waarschijnlijk weinig kans dat je eens tot aan het fietspunt van Roeselare zult rijden ?

Geef een reactie

