Star trek’s “Spock” is niet meer…

Spock blogt

De volgende acteur na “beam me up Scotty”, Montgomery Scott uit Star Trek is overleden. De acteur Leonard Nemoy oftewel “Spock”is begin deze week overleden.(klik)
Ik ben altijd een liefhebber geweest van SciFi films en series geweest en speel ook alle games in dit genre.
Spock speelt in de serie Star Trek een Vulcan met puntige oren.
Deze serie begon in 1966 en liep door tot eind jaren tachtig en daarna kwam er nog de Start track serie “next generation“en nog de vele spin offs.
Ik heb er eindeloos veel van gezien en ook vanavond ga ik weer kijken naar het Sci-Fi Channel voor meer Star Track!
Leonard Nemoy speelde nog een rol in de laatste Star trek film “into darkness“kwam hij zichzelf tegen….Spock, Live long and prosper …..

Spock heeft humor..

Spock is logisch.

Spock en Scotty zijn nu beiden niet meer..

Spock humor voor altijd!..

Dit bericht werd geplaatst in Mijn films en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Star trek’s “Spock” is niet meer…

  1. Hans zegt:

    Hij is misschien wel de beest bekende speler uit Star Trek.
    Leonard Nemoy zei dat hij veel meer dingen had gedaan, maar dat men hem alleen van Star Trek kende. RIP. Hans

  2. RenéSmurf zegt:

    Met die rare oortjes.
    En toevallig werd er onlangs een Nederlandse Ruimtevaarserie uitgezonden, wat me hier sterk aan deed denken.
    Toch volgde ik dat nooit zo.

  3. Goh had dit nog niet gehoord of gelezen. Hij is dan niet erg oud geworden volgens mij.

  4. Suskeblogt zegt:

    hij was het gezicht van star trek.

  5. John zegt:

    Ik ben ook een erg groot scifi fan. Ik kijk minimaal 1 keer per week 1 scifi film.

  6. Linda zegt:

    Ik ken hem eigenlijk ook alleen van Star Treck, las gisteren ook dat hij veel meer had gedaan

Geef een reactie

