Jarig

Deze jongen is dus weer een jaartje verder van de 20 af gegaan en dichter bij de 50 gekomen….

We zijn weer een jaartje ouder geworden en dat hebben we dan ook uitbundig gevierd. Bedolven onder de cadeaus en bezongen in een restaurant, wat was het weer een memorabele dag…

Het is natuurlijk een beetje overdreven want wat is er nu leuk aan een jaar ouder worden?
Het is gelukkig weer voorbij en we hebben vanavond nog een verlaat feestje maar ach dat hebben we eigenlijk toch al ieder weekend.

Nou in ieder geval heb ik lekker weer gehad met mijn verjaardag en het wordt alleen nog mooier dit weekend.
Het was vandaag al heerlijk hardloop weer maar morgen kan ik waarschijnlijk wel met een T-shirt gaan rennen en dat is toch wel heerlijk voor begin maart.
Het werd ook wel tijd want ik was de kou en de regen nu ook wel weer zat..

Nou ik neem nog een glaasje whiskey en ga verder weekend vieren dus tot de volgende week dan maar weer!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Jarig

  1. madbello zegt:

    Gefeliciteerd lekker ding! Zeker bij de Griek uit eten??? 🙂 Van harte en nog vele jaren in gezondheid, geluk en nog vele blogposts xxx

  2. Rob Alberts zegt:

    Proficiat!

    Feliciterende groet,

  3. logbankje zegt:

    Als je boven een niet van te voren bepaalde leeftijd komt, stop je met vieren, ik wel.
    Maar nogmaals gefeliciteerd en gelukkig hebben ze je niet vergeten. Hans

  4. John zegt:

    Van harte gefeliciteerd, Weer een stukje van de taart des leven af 😛

  5. Suskeblogt zegt:

    Gelukkige verjaardag.

  6. Beetje laat maar alsnog gefeliciteerden ja eigenlijk vieren we toch elk weekend wel een beetje verjaardag of wat voor feest dan ook 🙂

  7. RenéSmurf zegt:

    Ik wens je nog van harte gefeliciteerd! Ach ja, het hoort er zo bij en je maakt er maar het beste van.
    Na geen winter is het opeens lente, en dat mag nu ook wel van mij.

  8. Linda zegt:

    Van harte, alsnog.
    Een beetje te laat maar het komt uit een goed hart haha

Geef een reactie

