Jager update 1834

Eerst instappen in de trein maar dan toch uitstappen en begint de trein voor ons echt te branden…

De afgelopen week was ik weer naar Abcoude voor mijn werk. Het was een drukke dag en ik was dan ook al vroeg vanuit thuis vertrokken.

De heenreis ging prima en zonder vertragen en ik was dan ook mooi op tijd aanwezig. Na een aantal vergaderingen en andere werkzaamheden een korte lunch was het rond een uur of vier wel weer tijd om huiswaarts te gaan.

Op weg naar het station wat ongeveer 5 minuten lopen is was was er een branderige lucht te ruiken en toen kwam er een mevrouw op de fiets langs die iets riep over dat de trein naar Breukelen wel niet zou rijden…
Ik had nog hoop dat het mee zou vallen en er stond inderdaad een train stil waaruit passagiers aan het stappen waren terwijl ze al voorbij het station waren.
Er was ook een beetje rook te zien maar het was niet op mijn spoor dus het zou wel goed komen.
Helaas was dat niet het geval want even later hoorden we de eerste sirenes en kwam er brandweer, politie en later ook een aantal ambulances.

Toen was het wel duidelijk. De machinist zei dat de stroom van de bovenleiding was gehaald en ik ben maar terug gelopen en kon gelukkig met een collega meerijden naar Arnhem… Het was nog niet eens vrijdag de dertiende… Dat gevoel had ik al toen mijn sleutel in mijn fietsslot brak maar ook dat is weer opgelost. .

Dan komt er ook nog een trauma helikopter en weet je dat het lang gaat duren…..

Het was een drukte op het station van Abcoude met meerdere brandweer auto’s, politie auto’s, ambulances en een trauma helikopter…

Ach en ook nog pech met mijn sleutel afgebroken in mijn slot maar dat is gelukkig ook weer opgelost!…Made in China…..

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Jager update 1834

  1. logbankje zegt:

    Gelukkig niet tot 02.00 uur moeten wachten, maar je had wel dubbel pech.
    hoop dat het vandaag niet veel erger is geworden. Hans

  2. Daar zit je niet op te wachten he als je naar huis wilt.

  3. Renesmurf zegt:

    ja, dat is allemaal overmacht, dat is niet anders.
    En je kan er maar beter hinder van hebben dan zelf slachtoffer zijn, denk ik altijd maar.

  4. John zegt:

    Waar zouden we zijn met de trein? Juist thuis 😀

  5. Suskeblogt zegt:

    Mijn vrouw en dochter zijn zaterdag ook met de trein op stap geweest en ze hadden de ene vertraging na de andere. Soms kan het tegenvallen.

Geef een reactie

