Zomaar foto’s 46

Op mijn hotelkamer een beetje naar de Tonight show kijken met Jimmy Fallon, altijd wel grappig….

Het jaarlijkse paasweekend is weer begonnen en we blikken nog even terug naar een aantal momenten van de afgelopen weken.
Het was vooral weer werken, gamen en hardlopen met tussendoor wat heen en weer reizen tussen werk locaties.

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, DEEL35, DEEL36, DEEL37, DEEL38, DEEL39, DEEL40, DEEL41, DEEL 42 DEEL43, DEEL 44, DEEL45 van de serie “zomaar foto’s”.

Zo was ik weer in Abcoude en Amsterdam Holendracht en heb ik weer mijn rondjes gerend rond de Gaasperplas(Klik).
Waren er nog hoogtepunten de afgelopen weken? Nou, ik was in de supermarkt in Abcoude en stond aan de kassa achter Najib Amhali, ach ja die kom je daar nog vaker tegen want hij blijkt daar te wonen.
Mijn hardloop rondjes waren ook allemaal wel hoogte punten de afgelopen weken. Zeker die met harde wind en regen want die vind ik altijd wel het lekkerst.
Voor de rest was het vooral veel werken, gamen en tussendoor genieten van lekker eten natuurlijk.
Zo had ik vrijdag al mijn paasontbijt gegeten want met Pasen ontbijt ik vaak niet eens.  In de trein weer aan de Star Bucks want helaas is het slechte nieuws dat de Star Bucks automaat op het werk is weggehaald dus nu is het weer “normale” koffie drinken en bevalt tot nog toe erg slecht!

Paasontbijt in het Fletcher hotel afgelopen week met een lekker stukje paasbrood!

In de trein op weg naar Abcoude aan mijn eigen koffie en aan het werk natuurlijk!

Zomaar een avondeten in het hotel, iets met zalm en best lekker….

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Zomaar foto’s 46

  1. RenéSmurf zegt:

    Ja, kom je zomaar een bekend iemand tegen! Het kan verkeren, En verder is het alweer lekker lente, nu het weer nog en lekker zo door naar de zomer!

  2. logbankje zegt:

    Najib Amhali is opgegroeide in mijn geboortedorp Krommenie, maar ik ken hem niet.
    Je bent nog steeds druk met je (hotel)werk, maar goed belangrijk is dat je er nog steeds plezier in hebt.
    Helaas puntje van je plezier af na het verdwijnen van de Star Bucks koffie. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.

  3. Suskeblogt zegt:

    Wie die bekende NL is is mij onbekend, maar altijd beter dan slechte koffie op het werk.

  4. John zegt:

    Wie Najib Amhali is weet ik even niet, maar jij bent er blij mee dat je achter hem stond,. :

  5. Alweer voorbij het paasweekend, neem aan lekker van genoten en nog en beetje gelopen.

  6. logbankje zegt:

    Ot. heb een song voor je gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”.

  7. madbello zegt:

    Die Pasen weet ook wel wat! 😉

Geef een reactie

