Jager blog bestaat 10 jaar

De eerste call of duty was net uit en ik zat in een clan waarmee ik samen een aantal wedstrijden speelde toen..

Eigenlijk bestaat deze blog al meer dan 10 jaar maar de eerste maand, maart,  was ik nog niet echt bezig met bloggen en meer met uitvinden van de werking van mijn toenmalige blog.

In april 2005 kwam ik pas echt los met bloggen. Ik kreeg mijn eerste volgers en er kwamen meer en meer bezoekers op mijn blog.
In april 2005 speelde ik het eerste deel van Call of duty online met een aantal vrienden en was ik best goed.
We speelden zogenaamde “wars”waarin we een andere groep vrienden uitdaagden om van ons te winnen en dat waren spannende avonden gamen.
Inmiddels is dat allemaal redelijk normaal en speel ik zo nog veel Battlefield games maar toen was het allemaal nog nieuw en opwindend.

Het waren ook de maanden waarop ik heb teruggeblikt op mijn diensttijd(klik) en schreef ik mijn blog updates nog in het Engels en Nederlands. Ik zat toen nog bij web-log.nl en las nog de computer-idee waaruit ik het idee had gehaald om te gaan bloggen…Tja dat alles 10 jaar geleden dus……

Call of duty was grafisch nog niet echt geweldig maar wel heel spannend als echte online shooter….

Tja op deze foto sta ik dus en met die helikopter hebben we gevlogen…Mijn diensttijd en ze mij maar eens op deze foto…

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Jager blog bestaat 10 jaar

  1. Suskeblogt zegt:

    In die tien jaar is er veel veranderd in blogland.
    Proficiat dat je het zolang volhoud en nu op naar twintig jaar bloggen.

  2. realjager zegt:

    Ik ga dat wel halen Suske!

  3. logbankje zegt:

    Dat is een mooie mijlpaal, 10 jaar webloggen.
    De teruggeblikt op je diensttijd was erg leuk en interessant om te volgen, net als de rest van je logjes.
    Heb heel wat keer een praatje met mijn jongens gehouden over je games om informatie te krijgen.
    Volgens mij sta je op de foto links naast de persoon die voor de lantarenpaal staal.
    Dus aan de linker kant van de foto achterste rij tweede rechts naast de man met de zwarte trui. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

  4. RenéSmurf zegt:

    En nu zijn we tien jaar en veel logjes verder! Ik ook al, en we gaan lekker door!

  5. Gefeliciteerd en wat gaat de tijd zenl he ik ben ook alweer 10 of 11 jaar bezig, straks eens even nakijken.

  6. Van harte gefeliciteerd. 10 jaar een top prestatie!

  7. John zegt:

    Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik volg je ook al een tijdje.

  8. Rob Alberts zegt:

    Proficiat!

    Op naar de volgende 10 jaar.

    Feliciterende groet,

  9. logbankje zegt:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

  10. madbello zegt:

    Had ik je nog niet gefeliciteerd!? GVD!! Echt schandalig. Hier bij deze alsnog gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan ;* 😀

Geef een reactie

