Zomaar lachen deel 3

We hadden een terror uil en een happende gans maar er zijn ook eekhoorns die je ballen pakken!….

We gaan weer even een beetje grinniken om leuke plaatjes vandaag omdat ik eigenlijk verder niks heb. Geen games gespeeld afgelopen week en weer hard gewerkt dus weinig nieuws verder.

Klik voor DEEL1, DEEL2,

Vandaag even de verklaring voor mijn broodje updates op facebook de afgelopen avond of eigenlijk niet maar ach…
We gaan lachen om een bal of meer die bal die er nog niet is.  Daarna gaan we weer eens lekker gamen en worden we gestoord tijdens een spannend potje battlefield 3 mulitplayer online…

Tot slot worden we de supermarkt uitgezet door de bewaking die met volle overgave de supermarkt bewaakt.

Ja gisteren had ik broodje genoemd op facebook, ik bedoelde deze natuurlijk en niet die van van Najib Amhali.. (klik groot)

 

Ooooop bal.. (klik groot)

Wie heeft hier geen last van tijdens het gamen?… (klik groot)

Ow ja ik voel me veilig!…(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Zomaar lachen deel 3

  1. logbankje zegt:

    De humor ligt weer op je log, het broodje geeft ook niet de snelheid die je verwacht en de bewaking is ook al niet waar je angstig van wordt.
    En ik weet ook niet hoe geconcentreerd jij een spelletje speelt. Hans

  2. Ze zijn weer mooi gevonden. OT; helemaal geen lintjes bij jullie, dan hadden ze toch op zijn minst jou er eentje kunnen geven. 🙂

  3. Suskeblogt zegt:

    Ik game niet, dus hier met die dame svp !

  4. RenéSmurf zegt:

    Het is soms verbazingwekkend wat je wel allemaal kan tegenkomen!

  5. logbankje zegt:

    Humor is een goede manier om te overleven. Hans
    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

Geef een reactie

