Weer tijd voor nieuwe hardloopschoenen

Mijn oude vertrouwde paar asics helaas weer versleten…

Mijn oude hardloopschoenen hebben het deze keer toch ruim een half jaar volgehouden maar ze waren nu toch echt aan vervanging toe zoals hiernaast  is te zien.
Dus was het afgelopen weekend weer tijd voor de aanschaf van een nieuwe paar Asics. Die schoenen houden het voor mij het langste vol.

Deze schoenen hebben in het afgelopen halfjaar zo’n 1500 km afgelegd over vooral onverhard terrein.

Volgens mijn meetbare historie vanaf half 2012 heb ik  7825.49 km afgelegd waarover ik in totaal 1m:4d:23h heb gelopen. In die tijd heb ik nu ongeveer 7 paar schoenen versleten.

Waar ik in de begin tijden vanaf 2008 iedere dag soms nog wel 2 keer ging rennen op een dag maak ik de laatste jaren wel wat minder kilometers.
Het lukt me gewoon niet meer om iedere dag van de week te gaan rennen door tijdgebrek maar ik hoop toch in de zomer weer wat meer kilometers te maken door in de ochtend te gaan rennen voordat ik naar mijn werk ga. In ieder geval zijn mijn nieuwe schoenen alweer goed ingelopen dus zijn ze morgen weer aan de beurt.

Mijn nieuwe paar schoenen zien er na een paar rondjes rennen al behoorlijk gebruikt uit…….

Dit bericht werd geplaatst in Mijn sport momenten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Weer tijd voor nieuwe hardloopschoenen

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik herinner mij een leerlinge en het inlopen van wandelschoenen.
    Voor een werkweek in de Ardennen adviseerden wij goede ingelopen wandelschoenen.
    Uiteindelijk klaagde zij tijdens het lopen over zere voeten en blaren.

    Het inlopen had plaats gevonden tijdens het tv kijken thuis …….

    Veel plezier met jouw schoenen en het hardlopen.

    Vrolijke groet,

  2. madbello zegt:

    Dat is zeker niet slecht, laatst zelf bij de Lidl hardloopschoenen gekocht voor 20 euro. En kan niet anders zeggen dat ze voor dat geld echt dubbel en dwars waard zijn. Ze lopen echt lekker 😉

  3. realjager zegt:

    Hebben ze schoenen bij de lidl? 🙂 Dat wist ik niet maar kom ook niet echt vaak want die hebben we hier in Venray niet….

  4. Suskeblogt zegt:

    Sinds mijn dochter er met mijn loopschoenen vandoor gegaan is ben ik niet meer aan lopen gekomen. Tijd dat ik nieuwe koop want mijn vorige heeft ze versleten. 🙂

  5. gaby zegt:

    En we hebben al zo’n grote verzameling van schoenen hier!

  6. logbankje zegt:

    Toch heb ik veel bewondering voor je, nadat je met roken bent gestopt ben je een heel ander leven gaan leiden, van bijna 8000 Km. Hans

  7. logbankje zegt:

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

  8. John zegt:

    Ja, elke dag rennen doe ik ook niet. Ik fiets, en natuurlijk mijn dagelijkse krachttrainingen zijn het belangrijkst. Zelf loop ik op Nike running shoes. Heerlijk.

  9. RenéSmurf zegt:

    Goh, ja, dat is ook heel belangrijk natuurlijk, voor je voeten! Goede schoenen, en die moeten dan van tijd tot tijd vervangen worden.

  10. logbankje zegt:

    Ot. heb een song voor je gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”.

Geef een reactie

