Jager update 1845

Uitzicht van de veertiende etage op de Oudenkerkerplas en Schiphol daarachter…

De laatste korte werkweek tot de kerst zit er weer op en we gaan nu maar aftellen naar de vakantie in augustus.
Mijn hotelkamer had deze week uitzicht op Schiphol en de Oudenkerkerplas. Vanuit mijn kamer had ik zicht op de verkeerstoren en de landende en opstijgende toestellen.
Nog zo’n 50 werkdagen dan zit ik daar ook weer in een toestel naar de zon.

Natuurlijk ook weer een rondje hardgelopen in Amsterdam Zuidoost en in de avond een beetje voetbal gekeken aan de bar.
Thuis zou ik dat nooit doen eigenlijk want dan zit ik liever aan het gamen en kijk ik de samenvatting wel maar ja op een hotelkamer kan ik niet gaan gamen natuurlijk.

Verder deze week nog een etentje gehad met een aantal van mijn collega’s in Venlo. De locatie was aan de Maas was Cafe BLVD(klik). Onbeperkt kleine hapjes eten was best lekker maar ik had het na 6 rondes wel gehad….

Voetbal kijken aan de bar, ach er zijn ergere dingen natuurlijk…..

Op de weg terug even omrijden over Bijlmer Arena waar die vreemde schotel staat…..

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Jager update 1845

  1. madbello zegt:

    Ja, tot de kerst weer, pffffff 😀

  2. logbankje zegt:

    Dat betekend alleen nog maar lange werkweken, met een welkome onderbreking voor de vakantie.
    Het is een goed vooruitzicht, de rest hoort er gewoon bij. Hans

  3. John zegt:

    Het lijkt me echt niets zo vaak op een hotelkamer. Je kan toch niet echt jezelf zijn lijkt me.

  4. Suskeblogt zegt:

    Gelukkig heb ik nog heel wat vrije dagen tot kerstmis anders zou ik de rest van het jaar maar somber inzien.

  5. RenéSmurf zegt:

    Ja, wat een ander leven dan ik. Ik moet er niet aan denken, voetbal kijken, rennen en hotels, maar dat is juist het leuke.
    Overeenkomst is dat we door moeten tot de vakantie en dan tot de kerst, geen jezusdagen meer.

  6. Over acht weken is het alweer augustus dus dat schiet op 🙂

  7. Linda zegt:

    *De laatste korte werkweek tot de kerst zit er weer op*
    Helaas ja, maar ja zomervakantie komt eraan!

  8. logbankje zegt:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

Geef een reactie

