Zomaar bbq 2015 deel 1

T-bone steak, met kebab spies en kipfilet om het af te maken…

Het was weer barbecue weer de laatste dagen en dat hebben we dan ook gedaan. Eigenlijk zou ik vandaag een Battlefield 4 update schrijven want ik vorder er traag en het blijft mijn meest gespeelde game door de week maar die update komt een andere keer.
Voor nu was het gisteren grillen en vandaag opnieuw omdat het lekker is en gezellig met bijna het hele gezin.
Eindelijk is er zon en warmte en kunnen we genieten van de zomer van 2015 en dat doen we dan ook met een volle barbecue!
Het was me wel weer een langer werkweek met veel enerverende dagen voor mijzelf maar nu het weer weekend is kan ik wel weer terugblikken op geslaagde dagen en hoop ik dat er binnenkort een aantal oud collega’s bij mij in het team gaan komen maar dat is nog wel even afwachten!
Voor nu maken we er maar het beste van met lekker eten, muziek en een hoop gezelligheid!

Ondergaande zon, veel verhalen, lekker eten en een biertje…..

Ow, ja ik zat zelf ook aan de corona en lekker eten tussendoor natuurlijk!…..

Aan de T-bone steaks deze was bijna klaar…..

Nog net in de zon zet Tim te genieten van een desperado….

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Zomaar bbq 2015 deel 1

  1. logbankje zegt:

    Gelukkig is het weer BBQ weer, is toch wel genieten om samen buiten te eten.
    Voor gamen heb je natuurlijk ook minder tijd. Hans
    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

  2. Linda zegt:

    Vervelend he al dat gebbq 😉
    Hier ook he bah
    Hahahaha

  3. madbello zegt:

    Lekker genieten en wat een lap vlees zeg, krijg bijna weer honger 😀

  4. realjager zegt:

    ja errugh vervelend dat grillen 🙂

  5. John zegt:

    Lekker hoor. Hier zijn we er ook niet vies van, en zijn dan ook weer blij met dit weer.

  6. Suskeblogt zegt:

    hier in de buurt was de bbq geur ook niet uit de lucht weg te slaan.
    Hopelijk krijgen we nog vele mooie avonden.

  7. Rob Alberts zegt:

    Het bbq-weer houdt maar aan.
    Ik ga eens snuffelen naar lekkere vegetarische recepten voor op het houtskool!

    Zonnige groet,

  8. Heb je de barbecue al klaar staan komend weekend moet het weer kunnen

Geef een reactie

