Battlefield 4 deel 14

Battlefield 4 cover met mijn huidige rang .(klik groot)

De laatste weken heb ik weer een aantal uurtjes Battlefield 4 gespeeld en inmiddels heb ik er in totaal nu zo’n 440 uur ingestoken maar het blijft leuk. Onlangs is er nog een lente update uitgekomen met een aantal nieuwe wapens dus die moest ik natuurlijk even uitproberen.

KLIK voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5. DEEL6, DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEl11, DEEL 12, BF 4 DEEL 13.

De eindrang in deze game heb ik nog steeds niet behaald maar dat komt ook omdat ik niet altijd de zogenaamde boosters niet heb ingezet die je score van ieder potje gamen kunnen verdubbelen.
Ik heb dit vooral niet gedaan omdat als je eenmaal die hoogste rang hebt gehaald er geen uitdaging meer in de game zit.
Dat heb ik vooral gemerkt bij het spelen van de vorige Battlefield 3(klik voor mijn laatste verslag over die game) waar ik al snel de eindrang gehaald en daarna was er qua gameplay nog maar weinig eer te behalen aan het online spelen.
Helemaal onderaan deze update nog een filmpje van gast die ik volg op Youtube en die geweldige Battlefield 4 humor filmpjes upload met de naam “Chaboy(klik).”

Gisteren heb ik de games wolfenstein “the new Order” en Wolfenstein “the old blood“aangeschaft via de Steam summer sale met een korting van 80%. Die games wilde ik al eerder spelen want ik ben ook altijd wel fan geweest van de vroegere wolfenstein games.
Over de laatst wolfenstein die ik heb gespeeld, dat was “return to castle wolfenstein”(klik voor mijn verslag van 2005).
Morgen ga ik daar dan maar mijn eerste uurtjes in steken en daar zal ik dan ook de komende weken wel druk mee zijn…

Mijn laatste stats, inmiddels rang 125 dus nog 15 rangen tot het einde te gaan maar dat kan nog wel even duren..(klik groot)

Een game verslag resultaat van een potje rush en wat resultaten die ik in dat spelletje heb behaald. Dit kun je van ieder online spelletje terugkijken op je persoonlijke BF4 inlog pagina..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Battlefield 4 deel 14

  1. logbankje zegt:

    Dan moet je flink spelen, want de lente is al voorbij. Hans

  2. madbello zegt:

    Wouw 440 uren, echt een pro 😀

  3. Renesmurf zegt:

    Ja, je duikt er helemaal in onder, en zij zorgen wel dat het boeiend blijft, met die updates en zo.
    Leuk vermaak.

  4. Suskeblogt zegt:

    Niet vergeten dat er nog een echte wereld bestaat ! 🙂

  5. John zegt:

    Wolfenstein, mijn buurman is er helemaal wild van. Er zitten ook wel wat leuke speeluren in. 440 uur red ik ook wel met bepaalde spellen.

  6. 440 uur , pffff dat is heel wat. Off topic, je hebt niets gemist hoor, de nieuwe haring is een week uitgesteld en komt dinsdag pas.

Geef een reactie

