Zomaar lachen deel 4

Geen afleiding van een spannend potje gamen…

Weer tijd voor een deeltje lachen vandaag want veel serieuze dingen heb ik vandaag eigenlijk niet te vertellen.

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEl3.

We beginnen met wat game humor en komen daar later nog op terug.
Daarna iets met selfies maar dan met honden. Gevolg door een leuke budget versie van alweer een oude game die ik ongeveer 10 jaar geleden ooit grijs heb gespeeld.

Daarna door met weer een moderne game die ik nog wel af en toe speel maar niet met deze dame dan..
Terug naar de honden humor want daar zijn vele leuke beelden van.
Vervolgd door een de verschillende versies van Lara Croft, de dame uit Tomb raider.

Tot slot mijn gestolen fiets ,aar dan toch weer teruggevonden, of toch niet?….

Selfie time!.. (klik groot)

Ik reken het goed!. (klik groot)

Zo dat is een strak potje Call of duty!. (klik groot)

Koude ballen, wie heeft kent dat gevoel nou niet?!.. (klik groot)

De strakke lijnen van Lara in vroeger tijden echt wel puntige toen allemaal! (klik groot)

Heey, mijn fiets, maar waar is de rest?.. (klik groot)

Aah, daar is de rest, mooi op slot gezet dus die nemen ze niet mee!.. (klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn humor en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Zomaar lachen deel 4

  1. Rob Alberts zegt:

    Leuk!

    De fiets lijkt meer iets dat op afbetalingstermijnen wacht.

    Vrolijke groet,

  2. madbello zegt:

    HA HA HA, eindelijk wat humor in Jagersland 😀 GO GO GO! 😉

  3. logbankje zegt:

    Een goede gamer laat zich niet makkelijk afleiden.
    In de jaren 50 / 60 hadden de meeste vrouwen meer punten dan rondingen, weer humor genoeg op je log. Hans

  4. Renesmurf zegt:

    Mijn smaak van lachen is het niet helemaal. En dat van die fietsen is eigenlijk wel triest.

  5. Een beetje knutselaar zou er toch nog en fiets van kunnen maken misschien 🙂

  6. John zegt:

    Hahaha Als we een LAN party hebben kunnen ze doen wat ze willen, afleiden zullen ze ons niet 🙂

Geef een reactie

