Zomaar foto’s 49

Even Gamekings kijken aan de bar met een mooi uitzichtje op de achtergrond op Schiphol en de ondergaande zon…

Weer een werkweek voorbij en nog maar 3 te gaan tot mijn vakantie. De bouwvak is begonnen en dat is in de trein en op de weg te merken.
Lekker rustig in de trein maar jammer is nu wel dat die spitstreinen niet rijden want dat kost me wel een half uur extra reistijd heen en terug naar naar Abcoude.

Klik voor meer delen “zomaar foto’s”: DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6 , DEEL7, DEEL8, DEEL9, DEEL10, DEEL11, DEEL12, DEEL13, DEEL14, DEEL15, DEEL16, DEEL17, DEEL18, DEEL19 , DEEL20, DEEL21, DEEL22, DEEL23, Deel24 , DEEL25, DEEL26, Deel27, DEEL28, DEEL29, DEEL30, DEEL31, DEEL32, DEEL33, DEEL34, DEEL35, DEEL36, DEEL37, DEEL38, DEEL39, DEEL40, DEEL41, DEEL 42 DEEL43, DEEL 44, DEEL45, DEEL46, DEEL47, DEEL48.

Weer een lekker rondje hardgelopen rond de Gaasperplas en natuurlijk weer een bbq in het weekend. Zolang het weer het toelaat moet je daar van genieten en dat doen we dan ook.
Voor de rest maken we er maar het beste van en komende week gaan we weer eens op bezoek bij maatje Steven en Bui en hun beide dochters Fleur en Rachel in Almere. Ik heb begrepen dat we daar ook aan de bbq gaan want die is nog nieuw  en dus dat zal ook weer een leuke avond worden.

Een rondje rennen in Amsterdam Zuid Oost en dan aankomen bij het hotel en dan nog 14 etages omhoog moeten in je zweet shirt, leuker kan ik het niet maken!!

Alweer aan de bb1, nu eigenlijk wel ieder weekend omdat het lekker en makkelijk is!!

Ontbijtje in het hotel, zo krijg ik het thuis niet hoor!

Een heerlijke pizza gegeten bij Rene in Abcoude met scherpe saus, gorgonzola en rucola. Ik had het al warm maar hiervan ging ik wel nog meer zweten…!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Zomaar foto’s 49

  1. Rob Alberts zegt:

    Werk je echt in Abcoude?
    Een volgend intercity station en een fiets is toch ook een mooi alternatief?
    Of teruglopen?

    Zomerse groet,

  2. logbankje zegt:

    Dat is zeker jammer dat je nu langer onder weg bent.
    Gamekings volgt mijn zoon ook, grappig.
    Loop je ook de trap op in het hotel? Hans

  3. 3 weken nog tot je vakantie dat gaat opschieten is voorbij voor je het weet, alleen die laatste week duurt altijd lang he.

  4. John zegt:

    Dus door de vakantie van een ander ben jij langer onderweg? Lekker is dat zeg. Iedereen gelijk met vakantie zeg ik.

  5. Suskeblogt zegt:

    jij kan nog dromen van je komende vakantie. Tegen dan zijn velen hier terug aan het werk. ik neem deze week vrij en de rest zien we wel.

  6. madbello zegt:

    Geef mij maar die pizza met rucola, hmmmm, maar wel rustig en stressloos naar je werk 😉

Geef een reactie

