Wolfenstein the old blood

De cd hoes van wolfenstein the old blood!

Ook gekocht tijdens de steam summer sale is dit eigenlijk de pre sequel van de game Wolfenstein the new order(klik) en verteld meer over hoe de geallieerden de oorlog verloren en waar de Duitsers die wonderbaarlijke oorlogsmachines vandaan hebben.

De game speelt zich vooral af in het wolfenstein kasteel bij Paderborn en bij een opgraving in Wulfburg waar zombies de voornaamste vijand zijn.

Gedurende de game kun je soms slaapplaatsen vinden en dan speel je in de droom de oude “orginele” wolfenstein game.
Hieronder staat daar ook een afbeelding van die bij veel oud games nog bekend zal voorkomen.

Ik heb de game in twee avondjes gamen uitgespeeld en daarna nog een keer met het zoeken naar alle geheimen en extra’s. Het is eigenlijk gewoon weer de ouderwetse wolfenstein shooter zoals ik die jaren gleden gepeeld heb en voor die paar Euro was het de investering dan ook meer dan waard.!

Gemeente Paderborn, en daar zijn w vaker geweest! !..(klik groot)

De originele game play, lopen door gangen en op Duitsers schieten! !..(klik groot)

Het slot wolfenstein van buiten af !..(klik groot)

Aan het eind van de game ga je vooral schieten op Zombies! !..(klik groot)

Het eten staat voor me klaar in slot Wolfenstein !..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Wolfenstein the old blood

  1. logbankje zegt:

    Deze versie van Wolfenstein lijkt niet helemaal niet meer op de eerste uitgeven, uit de jaren 90. Hans

  2. Suskeblogt zegt:

    Zombies blijven het doen, ook al beginnen ze aardig uit hun bek te stinken.

  3. John zegt:

    Ja hij is geweldig. En dan te bedenken dat mijn buurman hem maar niet uitgespeeld krijgt 😀 Over de steam sales ben ik ook wel te spreken. Alleen nu meer games dan tijd haha

  4. Ik blijf het geweldig vinden hoe het eruit ziet tegenwoordig, maar zit met dit weer liever buiten. 🙂

  5. Renesmurf zegt:

    Ha, en je was er wel twee avondjes zoet mee! Ik blijf af en toe aan de pac man en dat was het dan.

Geef een reactie

