Fallout 4 preview

De dvd hoes van Fallout 4

De aankondiging van deze game was in juli en hij komt dan ook nog dit jaar uit op 10 november dus we hoeven nog maar minder dan een maand te wachten op de game van het jaar voor mij.
De laatste weken speel ik wat minder games maar vanaf deze release van Fallout 4(klik voor site en mooie intro film) zal ik toch wel weer avondenlang achter de computer plaatsnemen.

De voorgangers van deze game, Fallout 3(klik) en Fallout New Vegas(klik) heb ik dan ook zeer uitgebreid gepeeld en vele keren opnieuw. Ik ben vorige week dan ook weer even kort in Fallout 3 gekropen om alvast het gevoel van deze game weer terug te krijgen.

De Fallout game serie gaat over een post apocalyptische wereld na de grote oorlog tussen de Verenigde Staten, China en andere landen. De Great War was een conventionele en nucleaire oorlog die optrad op 23 oktober 2077 en minder dan 2 uur duurde, ondanks dat hij immense schade en vernietiging veroorzaakte. De sfeer in het spel lijkt het meeste op een jaren 50 stemming met deze muziek en voorwerpen uit deze tijd.
Voor de Great War waren er de Resource Wars. Deze had als gevolg dat de Verenigde Naties werd ontbonden, dat de Verenigde Staten paranoïde werden door een nieuwe plaag, en dat de VS Canada annexeerden. Deel 3 startte in een zogenaamde Vault, een schuilbunker waarin je de oorlog overleeft en hoe het dit keer precies gaat lopen is nog onduidelijk.

Je bepaald zelf het karakter wat je speelt en gaat dan op ontdekkingstocht in die verwoeste wereld met straling en rare beesten en bewoners. Het spel is voor spannend door zijn onvoorspelbaarheid en vele variaties van hoe een situatie verloopt.
Je bepaald zelf of je goed of slecht bent en dat bepaald dan ook weer hoe het spel verloopt. Je ontdekt, leert anderen kennen en zoekt naar wapens, kleding en andere belangrijke levensbehoefte in zo’n omgeving.

Waar Fallout 3 zich afspeelde in en rond Washington D.C. gaat deel 4 zich afspelen in en rondom Boston. Verder is bekend dat je nu ook je eigen huis en omgeving kunt bouwen. Daarnaast is de omgeving rond Boston nog veel groter dan in de voorgaande delen en die waren al heel erg uitgebreid. Als je de introductie film ziet(klik) dan geeft dat een mooi beeld van wat deze game gaat brengen en ik kan niet wachten!!

Een Yao Gao op je pad, dan is het doden of hard wegrennen..(klik groot)

Lekker wandelen in je omgeving in je mooie vault 111 pakje !..(klik groot)

Gemuteerde wezens kom je genoeg tegen op je pad! !..(klik groot)

Zou je dan echt kunnen vliegen? Daar lijkt dit wel op..! !..(klik groot)

Je kunt wapens vinden, kopen of helemaal zelf maken !..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game nieuws en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Fallout 4 preview

  1. Suskeblogt zegt:

    Zo te lezen moet het een spannend en verslavend spel zijn. Veel plezier hiermee.

  2. logbankje zegt:

    Voor jou is Fallout geen Fallout maar een motivatie om weer meer te gaan game. Hans

    ot. verzoekje staat genoteerd.

  3. Renesmurf zegt:

    Ha, ik zou het allemaal maar eng vinden hoor. Maar jij geniet, en met jou vele anderen, toch wel een succes, dat gegame.

  4. Rob Alberts zegt:

    Veel plezier!

    Vrolijke groet,

  5. madbello zegt:

    Ik wacht wel op het echte einde van de wereld 😛

  6. logbankje zegt:

    Ik heb mijn spel ook weer gespeeld. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

  7. madbello zegt:

    Ik heb gisteren een PlaySation 4 voor mijn zoon gekocht, hij wou niet meer op X-Box 360 spelen 😦 jeugd van tegenwoordig! Pfffff

Geef een reactie

