Preview COD Black ops 3

DVD hoes van Black Ops 3

Deze game stond al op mijn verlanglijstje en morgen komt hij dan eindelijk uit.
Natuurlijk heb ik hem al gekocht want dan krijg je er een bonusmap bij en ik heb alle voorgaande delen ook gespeeld zoals trouwe volgers wel weten en dus dan kun je zo’n release niet overslaan.

Ik heb het natuurlijk over de Call of duty serie met nu dus Black ops 3(klik voor link naar site).
Ten opzichte van zijn voorganger, Call of duty advanced warfare(klik)  zitten er weer een aantal aanpassingen in de manier van spelen in de multiplayer modus.

Dit keer kun je ook langs omhoog klimmen, je kunt onder water, het springen met de zogenaamde “exo suits” is minder belangrijk geworden en er zijn weer veel nieuwe wapens.

Natuurlijk zit er ook weer een single player verhaal in dat zal gaan aansluiten op zijn voorganger vermoed ik maar daarover dan later weer meer.
Naast de single en multiplayer zit er ook weer een aparte zombie modus in en dat is met huidige populaire serie “walking death” ook wel eens leuk om op zombies te schieten…
Helemaal onderaan deze blog het laatste intro filmpje met  ook deze keer weer een mooie knipoog naar de gameplay en een mooi muziekje namelijk “paint it black”  van de Rolling Stones.

Nog 12 uur na plaatsing van deze update gaat het hier dus los in huize Jager en dan komt op 10 november ook nog Fallout 4 uit waar ik een aantal weken geleden al over schreef(klik). Het wordt dus weer een drukke game tijd de komende weken!!!

Hij staat al in mijn lijstje recente Call of duty games maar nog even wachten tot hij gedownload kan worden….(klik groot)

Vollop spektakel weer in dit nieuwe COD deel !..(klik groot)

Hmmm, wel hele grote robots…!..(klik groot)

Vollop actie en ook vooral vanuit de lucht !..(klik groot)

Zombies knallen, altijd lekker !..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game nieuws en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Preview COD Black ops 3

  1. logbankje zegt:

    De komende dagen ben je niet bereikbaar, tenminste dat is de ervaring met mijn jongens, game gaan even voor.
    Veel speel plezier. Hans

  2. Renesmurf zegt:

    Ik wens je veel plezier en geluk en dat je er even fijn van kan ontspannen.

  3. Het wordt mooi weer om te gamen. 🙂 Vraag mij nu opeens af, voor welk spel waren de game mania winkels vannacht om 12 uur open.

  4. John zegt:

    a, als je zonder werk zit kun je het best even los op zo’n game. Ik wist niet dat je je baan kwijt was.

  5. Suskeblogt zegt:

    Even weg van de dagelijkse kommer en kwel. Er lekker op los knallen kan opluchten.
    Groetjes.

Geef een reactie

