Black Ops 3 deel 3

Alweer level 46 in de vierde prestige

Wezijn alweer heel wat game uurtjes verder in Call of duty Black Ops 3 en inmiddels ben ik bijna bij de 5e prestige aangekomen en dan zijn we op de helft van de reguliere prestige opbouw.
Echter is er net een nieuwe update uit waarbij je bij de master prestige 10 gewoon nog een keer 1000 levels omhoog kunt.
Ik heb de eerste gamers al gezien die voorbij de reguliere levelling zijn gegaan en dan vraag ik me wel af waar ze de tijd vandaan halen….

Klik voor DEEL1, DEEL2.

Momenteel speel ik veel “kill confirmed” en dat gaat me steeds beter af. Langzaam gaat mijn K/D(Kill death ratio) richting de positieve status en dat mag ook wel na zoveel uren spelen.
Binnenkort komt er een nieuwe mappack uit zodat we weer wat vernieuwing in de game krijgen maar helaas moeten we nog wel minimaal 30 dagen wachten na de playstation release want die krijgen de mappack als eerste.

Verder eigenlijk verder geen nieuws van het front want ik ben gewoon alleen druk met door knallen dus als er iets nieuws komt dan laat ik het hier wel weer weten…

Momenteel mijn favoriete wapen, de Dingo een echte killer…(klik groot)

Ai, hier ben ik net neergeschoten..(klik groot)

Het menu scherm met mijn embleem, Calling card en clan tag van natuurlijk Battlefield 4 :)..(klik groot)

Net een “care package” opgevraagd en nu wachten af ik hem kan innen ..(klik groot)

Hardcore spelen betekend ook dat je door je eigen teammaten gedood kunt worden zoals links in het scherm is te zien…(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Black Ops 3 deel 3

  1. logbankje zegt:

    Je schiet al aardig op, als ik het goed begrijp al op de helft en dan komt er een extra update.
    Voorlopig nog druk met game, leuk om tijdens de verloren uurtjes te doen de komende weken. Hans

  2. J ekomt steeds verder en ook bij jou gaat er volgens mij al heel wat tijd in zitten :-),

  3. John zegt:

    Je hebt dus nog geen werk gevonden neem ik aan?!

  4. Renesmurf zegt:

    Ja, waar halen ze de tijd vandaan he! Ha, ja, er zijn er altijd met meer tijd. Je komt er ook wel.

  5. Suskeblogt zegt:

    Sommige gamers laten hun slaap om toch maar door te gaan met hun spel. Dit wreekt zich dan achteraf natuurlijk. Alvast veel succes met het nieuwe werk in 2016.

Geef een reactie

