Black Ops 3 deel 6

Alweer level 119  in de master prestige

Weer tijd voor een game update van Call of duty Black Ops 3 want ik ben inmiddels gevorderd tot de prestige master stage en heb al level 119 bereikt maar is nog een lange weg te gaan tot level 1000….

Klik voor DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL 5.

Mijn K/D(Kill death ratio) is inmiddels gestegen naar de 1.04 en dat gaat nu alleen maar beter worden want ik heb een nieuwe pc.
Ik ben ook de single player missies weer opnieuw aan het spelen maar daar is wat tussen gekomen en wel die nieuwe pc..

De nieuwe mappack heb ik nog wel aangeschaft maar ik denk wel dat ik het daar bij laat want het is mij wat te happy en doet mij niet meer aan de oude call of duty games denken en dat is wel de reden waarom ik deze games speel.

De multiplayer zal ik nog wel blijven spelen maar ik heb vandaag fallout 4 gekocht en daar zal ik de komende weken wel even druk mee zijn want op mijn nieuwe pc draait die game op ultra instellingen en dus heel veel grafisch plezier…
Binnenkort dus nog meer game geweld hier en ook een Myla update want die dondersteen wordt alleen maar groter en mooier!..

Mijn voorkeur instelling op multiplayer hardcore met de ding!…(klik groot)

De nieuwe map is een map uit een vorig deel maar dan in de lucht en is een politie luchtschip…(klik groot)

Lekker knallen en net weer raak…(klik groot)

De start pgina van de games waar je kunt kiezen waarmee je start…(klik groot)

D resultaten pagina, we gaan best ok!..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Black Ops 3 deel 6

  1. logbankje zegt:

    Dat is inderdaad nog een lange weg van 119 tot level 1000.
    Vraag me af of je dat voor de zomer gaat halen, veel succes in ieder geval. Hans

  2. RenéSmurf zegt:

    Ja, je vindt je weg behoorlijk, ze blijven maar doorontwikkelen en jij vermaakt je er mee.

  3. Suskeblogt zegt:

    Call of duty blijft het doen. Gisteren was ik met een vriendin en haar zonen in een speelgoedzaak en die kleinen kennen het spel ook. En als jong en oud van iets in de ban geraken zal het wel goed zijn.
    Succes verder hiermee.

  4. John zegt:

    Ja ik speel ook alles op ultra. Gewoon een lust voor het oog en geen lagg. Lang leven de vooruitgang. 😀

  5. Rob Alberts zegt:

    Veel plezier met je nieuwe pc en het gamen …

    Vrolijke groet,

  6. Het was vandaag mooi weer om te gamen 😦

Geef een reactie

