Fallout 4 deel 1

Fallout 4 cd hoes, inmiddels ben ik level 25…

Deze maand maart is voor mij een geweldige maand.
Ik heb een nieuwe baan waar ik volgende maand start als teamleider van de controltower bij een wereldwijd in de top 10 staand logistiek bedrijf hier in Venray. Ik kan dus voortaan op de fiets naar het werk en ben er binnen vijf minuten maar daarover later meer als ik er aan de slag ben!
Meer goed nieuws is er in de vorm van een nieuwe top pc waarmee ik de allernieuwste games op ultra instellingen kan spelen…

Dus dan ook maar een nieuwe game aangeschaft die ik vorig jaar al had aangekondigd, Fallout 4.
Fallout 4 is een post apocalyptische game die zich in de toekomst afspeelt en wel na een grote atoom oorlog tussen Amerika en China om de laatste voorraden olie en andere natuurlijke bronnen.
De hoofdpersoon die je speelt in de game wordt 200 jaar later waker uit en zogenaamde “cryo slaap” en ontdekt dat wereld helemaal is veranderd en daarnaast is zijn zoon ontvoert terwijl hij in coma was.

Het is aan de hoofdpersoon om uit te vinden wat er met zijn zoon is gebeurd en moet hij proberen om zogenaamde “settlements” veilig te maken en verder op te bouwen.
Net als in Fallout 3 kom je weer allerlei facties en beesten tegen in je ontdekkingstocht en moet je soms een groep mensen helpen of soms jezelf verdedigen.
Er is weer van alles te doen in het zogenaamde “wasteland” en ik ben eigenlijk pas begonnen met ontdekken. Fallout 3 speelde zich af in Washington en dit deel speelt zich af in en rondom Boston.
Voorlopig ben ik dus nog wel even bezig want ik heb Boston zelf nog niet bereikt en ik ben toch al een paar uurtjes aan het spelen…
Volgende keer weer een Myla update want die groeit maar door!..

Gezellig op de bank maar ze zitten er al een tijdje…(klik groot)

Handelskoeien op het dak, de zogenaamde Brahim waarmee handelaren onderweg zijn!…(klik groot)

Gezellig een dagje naar de zee!…(klik groot)

wel een desolaat sfeertje daar in de buitenwijken van Boston!…(klik groot)

Gezelligheid kent geen tijd, zo hier en daar vlaggetjes!…(klik groot)

Toch zijn er een boel heel verkeerde mensen onderweg daar in Boston!…(klik groot)

Daar is de binnenstad maar daar moet ik nog naar toe!…(klik groot)

Weer een tegenstander uit de weg geruimd en nu alles van hem jatten…(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Game Reviews en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Fallout 4 deel 1

  1. Jou maand kan dus niet meer kapot. gefeliciteerd met je nieuwe baan.

  2. logbankje zegt:

    Dat is geweldig dat je op 5 minuten van je woning gaat werken, dat scheelt je bakken met reistijd.
    Je nieuw pc is een prachtige machine, zit meer leven in dan die op de bank zitten. Hans

  3. Rob Alberts zegt:

    Gefeliciteerd met je baan. Geen rondjes om de Gaasperplas of extra reistijd maar veel meer ruimte voor het gamen.
    Pas je op voor de Molerats?

    Vrolijke Paasgroet,

  4. RenéSmurf zegt:

    Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Dan heb je weer een heel ander leven.

  5. John zegt:

    Gefeliciteerd met je baan! Ik denk dat ik dan weet waar je werkt.
    Ik speel ook alles op ultra. De best of the best.

Geef een reactie

