Jager update 1

Nog een week of 4 en dan weer 2 weken bakken in de zon! ..

Het had even tijd nodig dit keer weer een update te schrijven. Ik was er wel een beetje klaar mee met mijn persoonlijke dagboek. Als ik de laatste maanden terug lees gaat het vooral over nieuwe games spelen en onze nieuwe hond Myla maar op een gegeven moment weet je het even niet meer en dat had ik dus de laatste weken.

Ik ben aan vakantie toe en dat merk ik aan alles. We waren lekker eten bij de Griek en ik game allerlei nieuwe games en Myla groeit als kool maar ik had geen zin om er iets over te schrijven….

Ik ben druk geweest de afgelopen weken hoor, vooral met terugblikken naar het verleden zoals mijn diensttijd waar ik veel oud collega’s heb terug gevonden via Facebook. Maar toch was er steeds het gevoel van je moet boeken, vakantie en wel nu en dat is nu weer gebeurd. We gaan de 15e augustus toch maar weer terug naar one happy Island Kreta en ik kan niet wachten tot het zover is!

Volgende keer weer games want ik zit vollop in Doom 4, COD BO en Battlefield 1 dus tot laters!!!!

Hier gaan we weer naar toe en het heet Kreta waar alles te gek is!…(klik groot)

Ow ja bier, zand en okselhaar…….(klik groot)

Dit uitzicht iedere avond voordat je naar beneden suist voor de lange nacht!…..(klik groot)

Hopelijk weer een keer met onze vrienden van Hooks bar!……(klik groot)

Anders gewoon lekker gek doen aan de boulevard!…..(klik groot)

Of een biertje drinken met onze vandaag jarige vriend Niko!……(klik groot)

Of gewoon gek doen zoals het hoort en dan iedere dag!……(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

10 reacties op Jager update 1

  1. Jullie vakantie is al over vijf weken als je het snel zegt lijkt het niets 🙂

  2. madbello zegt:

    Volgens mij kost een vakantie organiseren meer energie dan vakantie vieren 😀 maar zo te zien hebben jullie naar je zin 😉

  3. logbankje zegt:

    Soms heb je gewoon even een pauze nodig om weer nieuwe inspiratie te krijgen.
    De vakantie in het vooruitzicht geeft al wel weer een goed gevoel. Hans

  4. John zegt:

    Elke dag gek doen doe je niet alleen op vakantie maar het hele jaar door 😀

  5. Suskeblogt zegt:

    Ik doe iedere dag wel iets geks. Tijd voor mij om ook vakantie te nemen.

  6. RenéSmurf zegt:

    Als alles goed gaat is het prima! En vakantie is altijd de mooiste tijd van het jaar, en dat begint gelukkig al bij de voorpret!

  7. Rob Alberts zegt:

    Die vakantie van jou komt wel goed.
    Maar heb jij er het geduld nog voor om erop te wachten?

    Zomerse groet,

  8. Bijna vakantie … zalig
    Zelf heb ik een 2 maanden blogloze periode gehad, niks mis mee

Geef een reactie

