Kreta 2016 deel 2

Gaby had het ook aan de bar prima naar haar zin!..

Deel 2 van onze vakantie naar Kreta in de laatste 2 weken van augustus van dit jaar. Dit keer ligt de focus op het uitgaan en het eten want daarmee hebben we ook dit jaar veel tijd doorgebracht.

KLIK voor DEEL 1.

Het was iedere avond wel een dolle boel na een dag bakken op het strand en relaxen in de zee werd het al gauw tijd voor het lekkere eten en daarna een bezoek aan het uitgaansleven waarin je je daar in Chersonissos prima kunt vermaken!

Na 7 jaar kennen we natuurlijk best wel veel mensen daar en dat maakt het uitgaan natuurlijk veel gezelliger maar aangezien we thuis vrijwel nooit uitgaan is het ook best wel zwaar om vol te houden…

Het waren dus soms weer lange nachten en dan maar weer bijkomen op het strand en in de zee. Gelukkig heb ik daar nog nooit een kater gehad maar dat kan ook komen door het mooie weer of het feit dat ik niet meer rook want toen had ik wel eens last van hoofdpijn.
We begonnen meestal met een rondje boulevard en dan even aan de bar bij Shennigans Pub waar Harry werkt die we weer kennen van de Hooks bar. Daarna even langs de Bio Bio waar zijn broer Niko buiten achter de bar staat maar we eindigden toch wel iedere avond bij de gezellige dames van de Havana Bar waar we vorig jaar ook vaak te vinden waren….

De DJ van Havana was fan van Shakira en wij niet dusssss.(klik groot)

Mijn mixed grill test deel 3 en deze was echt de lekkerste en toen ben ik er ook mee gestopt! Dit was in oud Chersonissos waar het eten meestal net wat lekkerder smaakt!…(klik groot)

Je hebt er veel loslopende honden maar meestal wel met een bandje om en een baasje maar ze schooien wel veel bij de terrasjes en deze zat de hele avond naast mij…..(klik groot)

Pizza time, bij ons eigen appartement en natuurlijk de Alia special!..(klik groot)

Even bijkomen op ons balkon, wat TV kijken en een borrel drinken voordat we ons weer in het uitgaansleven onder dompelen!…….(klik groot)

Iemand had een taxi gebeld? Nou dan komen er gelijk 4, het leek wel een taxi oorlog!…(klik groot)

De beentjes beginnen nu al een kleurtje te krijgen!……(klik groot)

Mijn koppie wordt ook alweer aardig rood maar dat kan ook van de drank zijn!..(klik groot)

Zo nog even een kaasplankje om mee te beginnen en Gaby vindt dat wel lekker!..(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Kreta vakantie 2016 en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Kreta 2016 deel 2

  1. madbello zegt:

    Jammie, ik kwijl op het eten. Echt te lekker daro 😉

  2. RenéSmurf zegt:

    Altijd fijn, nagenieten!

  3. logbankje zegt:

    Leuke log, jullie hebben genoten tijdens de vakantie.
    De hond lijkt wel op de hond van Leidseglibber, Happy.
    Als je na 7 jaar nog steeds geniet heb je een mooie stek om vakantie te vieren. Hans

  4. Zoals elk jaar was het duidelijk weer helemaal genieten. Mooi om op terug te kijken.

  5. John zegt:

    Ik had ook van van alles last toen ik nog rookte. Gelukkig ben ik daar alweer jaren vanaf 😀

  6. Rob Alberts zegt:

    Tja, jij bent en blijft een hondenvriend.
    Dat heeft elke hond meteen door …..

    Vrolijke groet,

  7. Suskeblogt zegt:

    die benen van jou zijn een echte “running gag” aan het worden op deze blog.

Geef een reactie

