Broer en zussen dag…Whaaat?

Op het strand van Roemenië met mijn broertje! ..

Het is vandaag dus iets van een broer en zussen dag volgens de media. Ik heb het niet allemaal gevolgd maar zie wel vele FB plaatjes voorbij komen van broers en zussen samen op de foto en ik dacht dat kan ik ook!

Ik heb toevallig heel veel dia’s gescand waarop ik samen sta met mijn broertje dus is heb ik meer dan genoeg materiaal voor een nieuwe blog update.
Toch weer eens wat leuke herinneringen op doen van die goede oude jeugd die toch soms zo ver weg lijkt.

We worden echt snel ouder en ik nader nu de 45 jaartjes en dan zijn plaatjes van vroeger toch wel leuk om weer eens doorheen te bladeren en daarom deze selectie speciaal voor de broers en zussen dan maar een zus heb ik nooit gehad, wel 2 nichtjes die ook even voorbij komen!!

Op schoot bij pa die ons voorleest!…(klik groot)

Ik lees voor aan mijn broertje!…(klik groot)

Iets met onderhandelen over chips!…(klik groot)

Pa die ons ingraaft op het strand!…(klik groot)

TV kijken samen met onze nichtjes!…(klik groot)

Met mijn broertje door de harde wind wandelen op Ameland!…(klik groot)

Op een luchtbed ik poseer mijn broertje heeft meer met het water!…(klik groot)

Met ma op de foto maar mijn broertje had er niet zoveel zin in……(klik groot)

Een grote kuil gegraven door mijn vader en dan samen met onze neef even op de foto!…(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Broer en zussen dag…Whaaat?

  1. logbankje zegt:

    Het is een mooie serie geworden, daar kan geen zus tegen op.
    De foto ‘onderhandelen over chips’ is een heel leuke foto. Hans

  2. RenéSmurf zegt:

    Toch altijd leuk, oude foto`s bekijken, toen was dat nog iets bijzonders.

  3. Suskeblogt zegt:

    Die foto’s stralen een sfeer uit die me aan eind jaren 70 begin jaren 80 doen denken. Het lijkt eeuwen geleden.

  4. Leuke foto’s
    Dat zijn natuurlijk geweldige herinneringen

  5. En toch blijf ik er bij, je haalt je er zo uit op de kinderfoto’s.

Geef een reactie

