Terugblik zaterdag deel 2

Op vakantie in Grou mijn oude woonplaats in Friesland. We hadden een valk gehuurd en hier showen de dochters even hoe dat ging op de Titanic

Deze keer in de terugblik zaterdag serie ga ik van de hak op de tak foto’s plaatsen van gescande negatieven.
Sommige zal ik ooit eens gebruikt hebben in mijn fotoboeken serie (klik) maar dit zijn allemaal nieuwe scans van alle negatieven die ik heb gevonden.


KLIK voor DEEL1 van de terugblik op zaterdag serie.

We gaan vele jaren terug in de tijd en niet op volgorde kijken naar een paar foto’s van vroeger. Bij de meeste kan ik ook niet gelijk een jaartal plakken maar het is nog uit de periode van voor de digitale camera en mobieltjes met camera.

Deze keer feestjes in de tuin, uitstapjes, de echte sinterklaas en zwarte piet en ikzelf nog aan het roken toen….Lang, lang lang geleden dus!

Feestje in de tuin dus even de boel versieren…(klik groot)

Ik even een sjekkie pielen voordat we verder gaan met gamen…(klik groot)

Dochter Jennifer met haar vriendje. Nu wonen ze samen en verwachten hun eerste kindje..(klik groot)

Zwarte piet en sinterklaas en de kids ervoor altijd spannend!…(klik groot)

Uitstapje naar Amsterdam en de kids even poseren op de brug….(klik groot)

Uitstapje naar Bokrijk  in België volgens mij ergens in mijn diensttijd nog, ik denk rond 1996….(klik groot)

Aan de studie, dit was voor Praktijk diploma informatica destijds..(klik groot)

Dit is alweer wat later en er was een open dag op mijn toen oude werkplek, GGW de Peel.(klik groot)

Vakantie in zeeland en dus even goed gek doen voor de foto…(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Terugblik zaterdag deel 2

  1. logbankje zegt:

    kleine kinderen worden groot, zwarte Piet is straks verboden.
    Er veranderd wel het een en ander in een mensen leven.
    Een goede beslissing is dat je bent gestopt met roken.
    Leuke verzameling. Hans

  2. Suskeblogt zegt:

    Altijd leuk om die oude foto’s te zien. Er verandert inderdaad veel de laatste jaren. Wie weet wat ons nog te wachten staat.

  3. RenéSmurf zegt:

    Ja, net als oude fotoboeken, fletse plaatjes met hele verhalen. Zwarte Piet, dat kon toen nog.

  4. Blijft leuk maat erg bewerkelijk die oude foto’s inscannen. Neem aan dat jij ze ook een voor een moet inscannen of is er een slimmere truc voor.

  5. madbello zegt:

    Breng me niet op verkeerde ideeën, Nu je het zegt, ik heb ook dozen vol negatieve 😀 wat een hoop herinneringen komen dan naar boven borrelen.

Geef een reactie

