Myla update deel 7

Myla bij mij op de schoot ..

De hoogste tijd voor een nieuw puppie update want onze Myla is vandaag 11 maanden oud.

Helaas blog ik de laatste weken erg weinig maar dat komt doordat ik vooral volop aan het gamen ben en daarover dan ook het laatste plaatje.

Klik voor Myla update DEEL1, DEEL2, DEEL3, DEEL4, DEEL5, DEEL6.

Myla is een echte dondersteen die op alle mogelijke manieren aan eten probeert te komen.
Zo had ze gisteren nog een stuk zalm van het aanrecht gestolen en afgelopen week heeft ze nog de stekker van de stofzuiger afgebeten omdat ze een hekel heeft aan dat apparaat. Ze gaat altijd blaffen als er wordt stofgezogen.

Ze wordt wel al een echte dame maar dan wel in de pubertijd want ze haalt de gekste dingen uit. Toch is het een echte familie hond want ze wordt rustig als iedereen er weer is. Het blijft een schat van een beest ondanks de stoute momenten…

Lekker slapen met haar popje maar die is later wel gesloopt……(klik groot)

Myla heeft weer eens wat gezien, hier zie je de mooie bouw…….(klik groot)

Even Spelen met een stok in het bos…….(klik groot)

Nog een wat oudere foto van de zomer met de bbq…….(klik groot)

Hier loop ik regelmatig langs, de nieuwe voetbalvelden worden voorzien van gras dusss…….(klik groot)

De reden dat ik momenteel even wat minder blog dusssss……(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn huisdieren en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Myla update deel 7

  1. Suskeblogt zegt:

    dat hondje heeft duidelijk haar plaats in het gezin ingenomen.

  2. logbankje zegt:

    Een leuke update over Myla, zeker een mooie dame aan het woorden.
    Puber streken hebben ze eenmaal, weet ik uit ervaring. Hans

  3. madbello zegt:

    11 maanden pas!? In mijn gedachte is Myla al jaren oud 😀

  4. RenéSmurf zegt:

    ja, als ze ouder worden worden ze rustiger, maar tot die tijd is het ontdekken en uitproberen!

  5. Wat vliegt de tijd he, alweer 11 maanden .

  6. John zegt:

    Ja, ook honden puberen. Daar moet je even doorheen. Dat wordt een geruisloze stofzuiger uitvinden.

Geef een reactie

