Jager update 2

Myla even onbeschaamd aan het poseren..

Weer tijd voor een update uit huize Jager want eigenlijk gebeurt hier momenteel niet zo heel veel dus ik heb even wat dingen verzameld.
In de eerste plaats is het hier voor mij momenteel even iedere dag weekend en dat betekend vooral dat ik heel veel aan het gamen ben in Battlefield 1 en daarnaast veel hardlopen en met onze Labrador Myla wandelen natuurlijk.

Klik voor DEEL1

Het gamen neemt momenteel wel de meeste tijd in beslag en soms sta ik daarvoor ook al heel vroeg voor op als ik niet meer kan slapen.
De game Battlefield 1 is een mooie game om te spelen en speelt zich af in de eerste wereldoorlog maar dan ook met heel veel spektakel eromheen.
Je zit er echt midden in als je het speelt en op mijn nieuwe pc speel ik alles op ultra grafisch niveau wat het ook een indrukwekkend avontuur maakt dat ik soms uren speel en ik daarbij de tijd volledig vergeet.
Inmiddels 143 uurtjes gespeeld en al heel wat objectives gehaald en poppetjes gekilled.

Natuurlijk onze Myla groeit ook als kool en wordt binnenkort 1 jaar oud. Ze sloopt hier nog steeds veel maar kan ook heel lief zijn gelukkig en ze maakt ons ook gelukkig want daarvoor zijn honden natuurlijk ook.
Verder loop ik nog iedere dag een rondje hard van ongeveer een uur en ook vanmorgen was het weer genieten met de heerlijke vrieslucht door de bossen rennen!!!
Nou dat was dan weer even een korte update want zoals ik al zei hier gebeurd verder niet veel….

Inmiddels rang 81 en op weg naar de 100 met een KDR van 1,44.. Best lekker dus!…(klik groot)

Hardlopen vanmorgen door mist en dauw op het gras, het was heerlijk rennen!..(klik groot)

Eerder deze week op weg terug naar Venray op de achtergrond!…(klik groot)

Myla doet even net alsof ze wakker is!…(klik groot)

Schaapjes in het veld waar ik langs ren, ze zijn vandaag weer verhuisd!…(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Jager update 2

  1. logbankje zegt:

    Dat is het voordeel als het rustig is, je kunt dingen doen die je leuk vind.
    Myla zo ligt een dame toch niet op schoot.
    Het is wel lekker weer om te rennen na een nachtvorstje. Hans

  2. John zegt:

    Gewoon veel vrije tijd aan je broek dus. Geniet er maar van. Opeens ben je weer bezig.

  3. Suskeblogt zegt:

    Geniet maar met volle teugen van je vrije tijd. Genieten doet Myla ook zo te lezen en te zien.

  4. Heeft toch ook wel iets dat even lekker genieten. het slopen stopt opeens van zelf hebben wij met Happy ook gehad.

  5. RenéSmurf zegt:

    haha, er gebeurd niet veel, maar ondertussen toch wel heel erg veel! Al dat gamen is toch een avontuur. En wandelen en hardlopen ook!

Geef een reactie

