De beste wensen voor 2017

kerstupdate2016-1

Dochter Jennifer in de tuin nadat ze geregistreerd partnerschap zijn aangegaan en het buikje is al zichtbaar hoor van de nieuwe aanwas! ..

De laatste maand van het jaar zit er weer op en het was een heftige!
Op naar nog meer van dit soort maanden met mooie gebeurtenissen en heel plezier en gezelligheid.
Nog even nagenieten van die mooie momenten van deze maand en dan op naar dochter Jennifer met een hele stapel oliebollen en appelflappen om het jaar uit te zingen.

Klik voor DEEL1, Deel 2

Het is natuurlijk niet allemaal even leuk want ik ben nog op zoek naar een nieuwe baan maar ik ben positief dat het de komende maanden weer beter gaat.
Voor de rest was het heerlijk weer, is er een kleindochter onderweg, was ik weer eens bij mijn moeder langs en is dochter Jennifer met haar vriendje in de geregistreerd partnerschap getreden.

Natuurlijk is daar ook nog Myla die ons leven blij maakt met haar ondeugendheden en hebben we heerlijke kerstdagen gehad.
Ik wens jullie dan ook vanuit huize Jager de allerbeste wensen en maak ook het komende jaar weer het beste jaar van je leven! Toedeledokie! 🙂

Hardlopen in de avondzon, ik vond het een mooi plaatje van Venray op de achtergrond…(klik groot)

Hier kwam onze kerstboom dit jaar vandaan, ik loop er elke dag langs…!…(klik groot)

Myla in de vrieskou, ze vind het heerlijk maar dat ijs vindt ze eng…(klik groot)

Selfie met Myla maar ze durft niet echt!!…(klik groot)

Myla op de bank even poseren voor de foto..(klik groot)

Eerste kerstdag aan de kaasfondue en gourmet, het was een heerlijke avond…(klik groot)

Even bij moeders langs in Zeeland, op de achtergrond de delta werken, maar de hondjes Myla en Lana trekken natuurlijk meer de aandacht..(klik groot)

Geregistreerd partnerschap bij het gemeentehuis van dochter Jennifer en haar mannetje die blijkbaar toch echt moet tekenen! :)..(klik groot)

Dan was er ook nog een verjaardag daarna en daar gaan we dus vanavond ook weer heen…(klik groot)

Dit bericht werd geplaatst in Mijn persoonlijke info en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op De beste wensen voor 2017

  1. Rob Alberts zegt:

    Vreugde, vrede en vrolijkheid wens ik jou in 2017!

    Vrolijke groet,

  2. Ik hoop dat je het komend jaar een nieuwe baan zal vinden, maar tot die tijd wel probeert zoveel mogelijk te genieten van het leven. De beste wensen voor jou en je familie.

  3. logbankje zegt:

    Een rustige jaarwisseling en een voorspoedig 2017. Hans

  4. RenéSmurf zegt:

    Altijd positief blijven! Daar heb je gelijk in en dat houdt het leuk!

  5. John zegt:

    De beste wensen voor dit nieuwe jaar. Dat het vol kansen mag zitten voor je.

  6. Suskeblogt zegt:

    Je heb al weer een en ander om naar uit te kijken in 2017.
    mijn beste wensen voor het komende jaar.

Geef een reactie

